Saçma bir sebeple aniden konuşmayı bitirince erkek ne hisseder, tekrar yazar mı 🥲?

Tanışalı 2 hafta falan oldu. Ben ona o bana iltifatlar ediyorduk aramızda hiçbir sorun yoktu hatta aramız baya iyiydi. Fakat duygusal bir şey yaşamak istemediğini anladım ve konuşmayı bu nedenden dolayı bitirdiğimi söylemeden çok saçma bir alınganlık yaparak bitirdim. Özür falan da diledi istemediğimi söyledim. Bu gibi durumlarda bir erkek ne hisseder. Acaba bana tekrar yazar mı? Pişman da oldum sonradan ama ben yazamam tekrar 🥲

Saçma bir sebeple aniden konuşmayı bitirince erkek ne hisseder, tekrar yazar mı 🥲?
Cevapla