Erkeğinin olması ve kadınının olması çok güzel duygularken doğru kişiyi bulmak neden bu kadar zor?

yani hayatında biri olması çok güzel bir şey ama bu kadar güzel bir şeyi doğru raslantılar yapamadığımız için yaşayamıyoruz...

Erkeğinin olması ve kadınının olması çok güzel duygularken doğru kişiyi bulmak neden bu kadar zor?
Cevapla