Doğru kişiyi bulmak neden bu kadar zor?

Ben Hristiyanım. Hristiyan birini bulmak o kadar zor ki. Şimdi din ne farkeder diyenler gelmeden ben yazayım. Benim dininin istedikleri var ve bunu eşimle paylaşmak isterim. Beraber kiliseye katılmak isterim. Aynı şeyleri hissetmek isterim. Farklı dinler arası evlenenlere de saygı duyarım. Sadece bir başlık açmak istedim. Gerçekten doğru kişiyi bulmak zor. Her hristiyan olanla da olmaz tabiki uyum lazım sevmek lazım. Yani belki sizde de başka zorluklar vardır.. Bu devirde evlenmek gerçekten zorlaştı

Doğru kişiyi bulmak neden bu kadar zor?
Cevapla