Kimse istemez böyle bir durumda olmayı siz onun yanında olur muydunuz?


Keserim. Sevmişim ki benim sevgilim. Onun için herşeyi de gözümü kırpmadan yapabilirim.
Evet her an onun yanında olurum
Cevap
3Cevap
Evet keserim
Hiç düşünmeden keserim.
keserim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar