Saçlarınıza bir anda veda etmeniz gerekse kanser olduğunuzu ve döküleceğini öğrenseniz nasıl tepki verirdiniz?


Ben doktorumdan saçlarımın döküleceğini öğrenince dedim o zaman o dökülmeden ben keseyim getirin makineyi 😂 kendi saçımı kendim keserim kanser dahil hiçbir halt benim saçıma zarar veremez
Oturur ağlarım herhalde Allah kimsenin başına vermesin
Üzülürdüm ama sağlığım olmadıktan sonra saçlarım olsa ne olacak ki. Önce sağlıklı bir vücut gerisi kolay.
Cevap
14Cevap
Öyle durumda olcam vede saçımı düşünmezdim keserdim biraz garip oldum düşünür iken Allah korusun kimseye vermesin yaw
Cok uzucu, bir kadin icin sac cok kiymetli. Uzun sure kendime gelemezdim psikolojim yerle bir olurdu kesin
Verdiğim tepki saçlarımı geri mi getirecek? Hayır. O yüzden soğukkanlılığımı korumaya çalışırdım gider bi peruk alırdım.
Kanser olduktan sonra emin ol en son düşüneceğim şey saç olur. Allah tüm hastalara şifa versin
Zaten kaybetmek üzereyim. Yaşamakla ilgilenirken saçlar umrumda olmaz
Benim için sorun olmaz sağlığım daha değerli ve sevmiyorum saçlarımı zaten
Çok şey etmem var Allahin bildiği der geçerim yani aptal olmassam eyer
Allah’ın takdirine kalmış dua etmekten başka bir şey yapamam.
Sanırım saçlarımın gitmesi en son üzüleceğim şey olurdu.
zaten kazıtıyorum çoğu zaman, problem olmaz..
ama kanser olduğumu düşünürsem..
sanırım birçok şeyi sığdırmaya çalışırım kalan zamana..
İnsan her şeye sabır gösteriyo.
Kimseye yaşatmasın inşallah
Dünyam başıma yıkılırdı
Sağlığım benim için daha önemli
Kurutma derdi olmaz bardağa dolu yanindan bakarım
Saç umrumda olmaz önemli olan saglik
Asla pes etmezdim saç çok umrumda olmazdı
Üzülmezdim. Şaşırmadım derim sanırım.
Çok üzülürdüm y yıkılırıdm
Ben lösemiyim ve umurumda olan son şey saçlar
Allah vergisi ne diyeyimki
Zor bir durum ama mücadeleden vazgeçmem.
Aglardim cok fazla uzulurdum ama yapcak birsey yok
Tahmin edemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?