İmkanım elverdiği ölçüde bütün sınırları zorlar istediğini yapardım çünkü annemi bu yüzden kaybettim nasıl bir şey olduğunu biliyorum Rabbim kimseye yaşatmasın
Tabii ki hasta olduğu için elimden geleni yaparım, ama bu her istediğini sorgusuz sualsiz yapacağım anlamına gelmez. Sonuçta sevdiğim insan, onun iyiliğini düşünmem lazım. Eğer gerçekten mutlu olacaksa ve sağlığına zarar vermeyecekse, neden yapmayayım? Ama sırf hasta diye her şeyine “tamam” dersem, bu da sağlıklı bir ilişki olmaz. Destek olurum, yanında dururum, ama mantık çerçevesinde. Çünkü önemli olan gerçekten iyi olması, anlık istekleri değil.
Tabii ki evet bunun cevabı sonuçta hasta ağır hastalıktan bahsediyorsunuz ölümcül bir durum Bir daha geri dönüşü olmayan yol da olabilir. Hastalık psikolojisi ile garip istekleri kırmaları sinirleri bozuk olabilir gergin olabilir Çok doğal. İşte bu anlar insanlar destek olmak gerekmiyor mu?