Arabası olmayan erkeklerin sevgili yapmaya hakları var mı?

Arabası olmayan erkeklerin sevgili yapmaya hakları var mı?

Maalesef bu ülkede tr kızlarını sadece para ya da fizik ile etkilediğimiz için pek şansım yok benim. genel de araç veya para gibi etkenlere düşüyorlar bu yüzden arabası olmayan erkeğin bir kızı etkilemesi çok zor
Sadece maddi şeylerle sevgili yapmak ya da evlenmek mümkün değildir araba çok önemli bir şey değil ama bir insan evlilik yapacaksa evinin olması gerekir
Cevap
29Cevap
İşte sırf bu yüzden arabası olan kadınlarla sevgili olalım.
Araba yüzünden sevgilisi olacak.. değişik bakış açısı o zaman Tofaş arabaşı olanla sevgili olan kız toyatasi olana gidecek sonra Honda sonra BMW sonra Mercedes derken her model şeye yani araca binecek sırayla. Ne kadar saçma bı yaklasim. Ben beni bildim bileli arabamız var hemde herkesin ayrı ayrı arabası var bugüne kadar kimse senin araban var gel sevgili olalım demedi. Bende kimseye gel sevgilim ol demedim. Araba sadece bir yerden bir yere gitmeye yarayan bir tasittir. Başka hiçbir amacı ve fonksiyonu yok
Ne alaka aga, ne alakaa? Sevgili olurken maaşına, parasına, arabasına baka zaten kendine sevgili değil banka arıyordur. Böyle insanlar direkt engellesin beni lütfen. Yolda görsem yolumu değiştiririm de işte kimse belli etmiyor dışarıdan ¢
Ya bir şey derdimde neyse aşırı ağır kaçar biz erkekler ya da benim çevrem maddiyata bu kadar önem veren kadınlara başka bir gözle bakıyoruz.
Tek kullanım ıslak mendil neyse o da o. onuda para verip alıyon bunuda...
Askin sevginin, sevgilinin Araba ile ne alakasi var? Araba nihayetinde bir yerden bir yere hizli ulasim araci, yani arbayi sevgili olmak icin bir hak olarak görüyorsun, arabanin penisi yok..
Bu soruyu soran maymun kızların yaşamaya hakkı var mı?
Var zaten zavallı maymun
Allright girl
Arabam var ama eşim kullanıyor. Ben ayrı şehirde olduğum için arabayı götüremiyorum. Şimdi benim sevgili yapmaya hakkım var mı yok mu 😂
neden olmasın, arabasına değil beynine ve karakterine bakacaksın sonuçta değil mi
Düşünme becerisi olmayan kadınların var ama...
Arabası olmayanların sevgilisi yok mu , araba olmazsa, olmaz mı
Aaa doğru ya nerde sevişecez araba yoksa 😂😂😂😂
Arabası, evi, parası varsa olur benim var karşı tarafinda olması gerek eşitiz'ya
Arabam yok her zaman full İstanbul kart ile gezerim. Ayrica beni degil arabami sevecekse ortalikta binlerce arabalı keki var direk onlara geçsin beni ugrastirmasin
Yakında arabası olmayan erkeğin nefes almaya hakkı var mı diye sorulmaya başlayacak. Popülizm ve Kapitalizm arasındaki yaşanan gelgit
niye haklari olmasin ki insan degiller mi her sey arabayla mi
arabayla ne alakası var
Sevgili yapmaya hakları yok
Vardır tabi ya otobüste sürünürler kıskıskıskıs
niye olmasin?
Var evet neden olmasın
yok mu 😂😂 bu ne biçim soru yaa.
Çok cahilce bir soru
Otobüsle gideriz dert mi
el arabam var olmaz mı :)
Yok bence hemen kestirsinler.. :D
senin gibiler için geçerli o.
Niye onlar insan degilmi
Saçma bir bakış açısı
Benim arabam varda ne oldu ne değişti hiç bişey
Bu devirde maddiyat yani başka bi şey yok
Neden olmasın
yok mu 🤔
Tabiiki de var
keske ölsek de sizde kurtulsaniz
Tabii ki! Baglantiyi da tam kuramadim
Ya sizin ben zihniyetinizi...
bizşm wardasıfır çekiyoruz
Arabayla ne alaka ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?