Aldatmak üzereyim ama sevgilimi seviyorum ne yapmam lazım?

İlişkimizin henüz 3. ayındayız çok yeni. Herhangi bir yerde paylaşım falan yapmadık bilen kişi çok az. Eski sevgilimle de aynı okuldayız. Final döneminde bir gece ikimiz de okulda sabahladık. İşte o gece baya muhabbet ettik okulda sadece biz vardık sayılır. Sebilde su bitti diye üst katların sebiline gittik katlar da loştur geceleri. Katta biraz yakınlaşır gibi olduk nefesini boynumda hissettiğim an özlediğimi fark ettim. Dudağı dudağıma değdi geri çekildim pardon alışkanlık dedi güldük ikimiz de. O günden beri mesajlaşıyoruz okulda görüşmeye başladık herkes bizi barıştık sanıyor. İlişkimi bilen arkadaşlarım bana kızıyor. Sıkıştım arada ya ne yapmam lazım?

Aldatmak üzereyim ama sevgilimi seviyorum ne yapmam lazım?
Cevapla