Nişanlımı boyundan dolayı terk ettiğim için bana neden beddua eder?

Açıkçası bu bir trol soru değil. Sadece Nişan yapmadan önce böyle birşeyi sorun etmemiştim, ama Nişan yaptıktan sonra sürekli gözüme çarpıyordu. O 1.71 bende onun omzuna geliyorum. Ama bir yere gittiğimizde ondan uzun insanları sürekli görmeye başlayınca içime bir güven sorunu girdi. Yani beni nasıl koruyacak bir gün bir yere gittiğimizde kötü bir insan denk geldiğinde beni koruyabilir mi gibi düşüncelerim oluştu. O korkak birisi değildi. Kendisi evlenmek için para biriktiriyordu ailesinin pek katkısı olmamıştı. Bana karşı çok ilgili ve beni hiç yanliz bırakmazdı. Elimi dahi tutmadı, nişanlı bile olsak.5 vakit namazindaydi onun eline çok fırsat geçti öpebilirdi elimi tutabilirdi. ama yapmadı. Ama şu boy takıntım beni sürekli ona karşı soğuk hissettirmeye başlayınca ayrılmak istediğimi söyledim. sürekli nedenini sordu. en son ısrar edince bende açıkladım. Bu mu yani sebebi ne diye ozaman nişanlı oldun benim ile diye kızdı. Sakindi yinede. en son bir kaç bir şey söyledi yanımdan ayrıldı. Annesi flan aradı bana kızdı ne olduda ayrıldınız flan oğlum birsey mi yaptı bilmeden , kimseye söylememiş , babam onu arayıp ne yaptında kızım nişanı attı diye ona küfürler savurdu , o ise babama saygısızlık etmedi kızınıza sorun benim bir suçum yok dedi. sizce ben hata mı yaptım ya🙁
Nişanlımı boyundan dolayı terk ettiğim için bana neden beddua eder?
Cevapla