Nişanlım çok kaba ve beni suçlayıp duruyor. Neden böyle yapıyor, beni kaybetmeyi göze mi almış?

Nişanlım çok kaba ve beni suçlayıp duruyor. Neden böyle yapıyor? Beni kaybetmeyi göze almış mı

Nişanlım çok kaba ve beni suçlayıp duruyor. Neden böyle yapıyor, beni kaybetmeyi göze mi almış?
Cevapla