İri bir kocaya sahip olduğum için tanıyan tanımayan herkesin kötü şaka ve bakışlarına maruz kalıyorum. İnsanlar neden böyle kötü?

Sosyal medya hesaplarımızın altına tren mağara benzetmesi yapan mı diyeyim evime güya misafir gelen kadın arkadaşlarımın kocanla o işi yaparken nasıl dayanıyorsun deyip görgüsüzlük yapan mı diyim. Kocama toraman diyen mi...
Beni kocamdan resmen soğutuyorlar.
Onunla beraber çarşıya pazara gidince böyle bizi süzüp sırıtıyorlar.
Ben acayip bir şey göremiyorum
Kocam 1.92 -85 kilo sürekli spor salonunda kas geliştiriyor spor yapıyor efendi işinde gücünde bende 170 boyunda 55 kiloyum küçükte değilim neden kimse bizi yakıştırmıyor.
İri bir kocaya sahip olduğum için tanıyan tanımayan herkesin kötü şaka ve bakışlarına maruz kalıyorum. İnsanlar neden böyle kötü?
Cevapla