Neden çevremdeki evliler kocalarının olmasıyla övünüp ben bekarım diye beni aşağılıyor?

Evliliğiyle ve kocalarıyla övünen kadınlar ne yaşıyor tam olarak? Bekarları aşağılama ve kendilerini sırf evli oldukları için üstün görme düşüncesi nereden geliyor? Bu işler nasip/kısmet işi değil mi? Evliliğin sana kısmet olması senin başarın olmuyor sonuçta? İnsanları kısmetleriyle bile yargılayacak kadar ne ara şeytanlaştı bu toplum? İnsanların sıkıntılarından zevk alacak konuma ne ara geldiler?

Neden çevremdeki evliler kocalarının olmasıyla övünüp ben bekarım diye beni aşağılıyor?
Cevapla