Çocuk yapma kararı aldık iyi mi yaptık kötü mü bilemedim?

İyi birer evebeyn olcagimizdan hiç şüphem yok ona güzel imkanlar da sunabiliriz maddi durumumuz çok şükür iyi ama bu dünyaya bir çocuk getirmek ne kadar mantıklı bilmiyorum 😪

Çocuk yapma kararı aldık iyi mi yaptık kötü mü bilemedim?
Cevapla