Esim askeri personel bırakmayı düşünüyor doğru olur mu bilmiyoruz lütfen fikrinizi bekliyorum?

Eşim 3 yıllık askeri personel. 2 seneye sözleşmesi bitecek yenilemeyi düşünmüyor açıkçası bende istemiyorum. Doğu gorevinden dolayı. Şu an batidaayiz.

Ailesinin yardımıyla ev almiş ellerindekileri vermişler üç sene önce. O da 2 seneye biter.

Bıraksak acaba şimdiki gibi gecinebilir miyiz şu an bile çocuk yok zorlanabiliyoruz. Emeklilik nasıl olacak felan kafamda deli sorular. Lise mezunu ayrıca nasıl iş bulacak felan memleketimiz Mersin bu arada.

Sizin düşünceniz nedir? Ev olması yeterli mi sizce 3 sene önce 250 ye aldıkları ev şu an bir milyon yüz olmuş. Lütfen fikrinizi paylaşın

Esim askeri personel bırakmayı düşünüyor doğru olur mu bilmiyoruz lütfen fikrinizi bekliyorum?
Cevapla