Eşimin hiç arkadaşı olmadığı için artık boşanmak istiyorum doğru mu yapıyorum?

Açıkçası evlenmeden zaten pek çevresi olmadığını söylemişti. Lise zamanlarında flan askerlikte doğru insanlar çıkmamış karşısına , kimseye pek güvenmiyor. insanlara karşı çok net konuşuyor sevmediği kişiye kendini çok net belli ediyor. ama insanlara karşı da çok şefkatli davranıyor ilk baş. ondan yanlış bir hareket geldiğinde direk o kişiyi sevmemeye başlıyor. İşten eve evden işe gidiyor beni çok seviyor onu hissediyorum bana yazılar yazıyor hediyeler alıyor istediğim her yere götürüyor benim ile sürekli ilgileniyor. arkadaşlarım ile gezeceğim zaman hiç sorun çıkarmıyor, akşam geç vakit olursa neredeysem gelip beni alıyor. Bana evliliği doruklarıma kadar yaşatıyor onda sorun yok. ailesi ilede arası iyi. ama doğru bir arkadaş çevresi yok hep yanlız. bana diyor sen benim eşimden çok ötesin. Herşeyimsin samimiyetine güvendiğim arkadaşım olsa bende istemez miyim çevrem olsun. Hem ben böyle senin ile mutluyum yetmez mi? Diye sorunca onu ezik gibi görüyorum bilmiyorum yanlış mı yapıyorum ama birisine işimiz düşecek olsa arkadaşı bile yok herseyi kendi hallediyor bazen ondan ayrılmak istiyorum. Bana dedi ki 16 yaşımdan beri namaz kılıyorum ve ne zaman namaza başladı isem Allah etrafımda nekadar yanlış insan varsa benden aldı. Demekki böyle olması gerekiyordu. ama bilmiyorum acaba bendemi sorun var abartıyorum
Eşimin hiç arkadaşı olmadığı için artık boşanmak istiyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla