Erkekler eşleri ya da sevgililerinin kendilerinden daha fazla maaş almasını sorun eder mi?
Kesinlikle güç temsilidir.
Hayır, böyle şeylere takılmaya gerek yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkekler eşleri ya da sevgililerinin kendilerinden daha fazla maaş almasını sorun eder mi?
Ben etmem, karşımdaki kişinin de etmesini istemem.
Aylık kazancım asgari ücret olabilir, sevdiğim kadının ise 50.000 olabilir.
Aylık kazancım 50.000 olabilir, sevdiğim kadının asgari ücret olabilir. Her iki durumda kafaya takacağım en son şey bile olmayacaktır.
Benim ilişkide baktığım şey seviyor olmam, beni seviyor olması, karşılıklı uyum, sadakat.
Maddi tüm şeylerin çözümü vardır, beraber bunu çözebiliriz. Ama manevi duygular için aynı şey imkansız.
Olmaz. Erkek kadından güçlü olmalı. Bir kere kadınlar istemiyor erkekten güçlü olmayı. Her sıkıştıklarında, her konuda erkeklerin arkasına sığınıyorlar.
Cevap
8Cevap
Kesinlikle para yoksa ilişki de olmaz
Ben böyle şeylere çok takılmam.
Kadın da bunu gözüme sokmazsa sorun olacağını sanmıyorum.
Evlenirsem eşime çalış diye diretmeyeceğim gibi "ev işleri kadının işidir" deyip çalıştırmama gibi düşüncem de olmaz.
Erkeğine göre farklılık gösterir. Kimi erkekler daha özgüvenli. Kimi özgüvensiz. Sorun ediyor.
Evet güzel soru güç etkisini belli ediyor para kadında fazla ise erkek sorun edebiliyor
sevgilisine babydoll u alan gücü elinde tutar :))
Yani öyle bir derdim olmaz açıkçası :)
Bn sorun etmem bõyle seyleride hic sevmem
Takılacak bir konu değil
Yakışıklılık bile bir güç temsilidir.
Belli olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?