Selam 😊
Benim eşim lise mezunu ve bir şirkette büro personeli olarak çalışıyor ve 11000tl kazanıyor.
Ben ise 4 ay öncesine kadar sigorta şirketinde çalışıyordum ve aylık asgari ücret kazanıyordum.
Benimle dalga geçerdi ben günde 10 saat çalışıyorum eşim ise günde 8 saat çalışıyordu. Eşim üniversiteyi boşuna okumuşsun. Üniversite okumussun amele maaşı alıyorsun vs diyordu.
4 ay önce kanadada bir şirkete başvurum kabul edildi. Şirkete mail atan türklerin maillerine cevap vereceğim. Haftada 5 gün günde 4 saat yari zamanlı çalışacağım ve aylık maaşım 1500$ hemde kendi evimden çalışıyorum.

Mesajlara hazır şablon yaptım normalde 4 saat çalışacağım işe sadece 1-1,5 saat anca çalışıyorum ve +20000tl gelirim var.
Ben bu konuda 2 dalga gectim. Calis bakalim amele ve ben bu maas icin evden cikmam vs dedim Şimdi bana bozuk atıyor müdüre hanım, evin reisi filan diyor 😄 biraz sanki küstü gibi 🙄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 