Onu seviyor muyum yoksa ilgi manyağı bir narsist miyim?

Beni çok seven, bir az kıskanç, bazen çağdışı, sahiplenici biri var. . Hayatımda ilk kez biriyle konuşuyordum. Düşünce olarak başka dünyaların insanlarıyız, ben feministim, o bir tık maço biri, o kıskanç ben daha rahatım, kız arkadaşlarına filan karışmam dırdır etmem, özel alanına saygı duyarım. Gözlerinden sevgisini okuyordum ve Hiç bir zaman beni kırmadı, bir şeyi istesem ona uygun olmayan önce yapmam der ama gidip yapar neden böyle yapıyor anlamıyorum. Sanırım kendine yediremiyor ama bir yandan da kıyamıyor. Aynı dünyaların insanı değiliz benim istediğim tip değilsin dedim ve arkadaş kaldık. Şimdi onu özlüyorum. Ona sarılırken içimde çok garip bi şey oluyordu. Ama bi yandan da sanki dış görünüş nedeniyle onu yanıma yakıştıramıyorum, kılık kiyafet bakımsız olmasını filan. Olduğu gibi kabullenemiyorum. Bazen saçlarını okşama isteği geliyor bazen o beni çok severken onu kullandığımı düşünüp üzülüyorum. Şimdi onu özlüyorum. Ona belli etmesem de hayatında başka biri olması ihtimali beni deli ediyor. Ama beraberken de sürekli daha iyisini bulur muyum düşüncesi… Sizce ben ona aşık mıyım? Yoksa ilgi manyağı mıyım? Dipnot: çocukken abim tarafından sürekli şiddet görmüş biriyim, kendimi zor toparladım, o yüzden en ufak kaba haraketde soğuyorum erkeklerden.

Onu seviyor muyum yoksa ilgi manyağı bir narsist miyim?
Cevapla