Benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu yoksa dalga mı geçiyor anlamıyorum. Ne yapmalıyım?

Bazen o da bana bakıyor beni görünce bakıyor ve bakışını hemen kaçırıyor. Ama galiba ben onun baktığı yönde olmaya çalışıyorum. Bazen öyle bir bakıyor ki beni benden alıyo bazense nefret eder gibi bakıyor. Tanışmıyoruz ve hiç konuşmadık önceden. Arkadaşlarıyla olduğu zaman aralarında konuşup gülüyorlar bu benim hakkımda konuştukları anlamına gelmez tabii ama insan acaba benle dalga mı geçiyorlar diye düşündürüyor. Belki de bunlar sadece benim kuruntularım. Benim farkımda bile değil belkide.
Benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu yoksa dalga mı geçiyor anlamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla