Ailem nişanlımdan ayrılmamı istiyor. 3 ay sonra düğünüm var her şey hazırlandı. Ne yapacağım?

Merhaba. Verceğiniz cevaplara çok ihtiyacım var. Nişanlımla 2019 dan beri sevgiliyiz. Annem en başından beri hep destek veriyordu. Nişanlanmak istediğimi babama söyleyince kabul etmedi. 4 ay boyunca ikna etmeye çalıştım neyse ikna oldu nişanlandık. Ailem dedemler onun ailesini çok sevdi herkese övdüler. 9 aydır nişanlıyız her şey çok güzeldi. Düğün için konuşmaya geldiler. Kayınbabam ailemden bi şey beklemediğini kendini zora sokmamasını söyledi. (Ailemin durumu çok iyi değil diye) her şey konuşuldu sonrasında düğün salonunu beğenmedi ailem. Kayınbabamları çağırıp kavga ettiler. Resmen annem nişanlıma ve annesine bağırıp hakaretler etti. Nişanlım da ben bu kıza sizden daha çok değer veriyorum diyip sustu. Annem hakaret ederken ses etmeyip kafasını çevirdi. Sırf kafasını çevirdi diye ailem biz o çocuğu sildik, yüzüğü at dediler. Atmam dedim. Vazgeçmem dedim. Onsuz olmak istemiyorum dedim. Dinlemediler. Her gün her gün başka bi sorun çıkardılar. Düğün salonu da kendi istedikleri oldu daha ben ve nişanlım gidip görmedik bile. Her gün her gün bu şekilde bana eziyet ediyorlar. Ya biz ya o diyorlar. Nişanlım da bunları duyduğu için evlenince sürekli gelip gitmezsin görüşmezsin seni böyle üzüp doldurmaya çalışmazlar dedi. Ailem de bunu duyunca iyice sinirlendi ve şu an çık git evden diyorlar. Resmen kaçmam için uğraşıyorlar. Biz senin düğününe gelmek istemiyoruz diyorlar. Sevgiliyken bizi destekleyen annem şu an o çocuk seni döver kapıya atar diyor. Oysaki ben 4 senedir beraberim ve her şeyi yaşadık. Bir çok kez kavga ettik ben ona vururken o susup köşeye çekildi. Çünkü nişanlımın yapısı bu. Sinirlenince köşeye geçer siniri geçsin diye bekler. Beni kırmamak üzmemek için elinden gelen her şeyi yapar. Çok iyi tanıyorum. Her halini gördüm. Aynı evde olmayınca tanıyamazsın birini derler ama ben onunla aynı evde de kaldım günlerce aylarca. Ne yapmam gerek şu an bilmiyorum. Zaten düzgün bi aile yapımız yok. Normalde de yanlarında oturmam birlikte bi şeyler yapmam. Odamdan hiç çıkmam. Çünkü hep benim çalışmamı istediler. Eve yardım etmem için işe gitmemi istediler. Ve bi giderim de yok onların karşıladığı. Yemek bile yemem onlarla oturup. Yani zaten düzgün bi aile yapımız yoktu. Şimdi tamamen koptu her şey. Nişanı at işe gir çalış diyorlar. Kayınbabamlara alın gidin (beni) diyorlar. Kayınbabam olmaz telli duvaklı çıkar bu kız evden derken ailem hayır alın götürün diyor. Ailem biz senin düğününe gelmek istemiyoruz gelsek de yüzümüz hiç gülmez en iyisi sen git nikahını kıy diyorlar. (Kendileri de kaçarak evlendiler) açık açık benim kaçmamı istiyorlar galiba. Ne yapacağım bana akıl verin lütfen.
Ailem nişanlımdan ayrılmamı istiyor. 3 ay sonra düğünüm var her şey hazırlandı. Ne yapacağım?
Cevapla