Ben aşka inanmayan bir insanım yani bana aşka inandırması gerekiyor yoksa hiç bir şekilde şans vermezdim eğer veriyorsam da eğlenmek için olur ama öyle karakterde bir insan olmadığım için beni gerçekten sevdiğini hissetmem gerekiyor. yani aşka inandırırsa şans veririm çünkü o zaman bende onu sevmeye başlamış olurum. çünkü bana şu an her şey çıkar ilişkisi gibi geliyor hiç güvenilmiyor kişilere...
Sanırım beni heyecanlandırmış olması gerek. Ben de merak veya tutku gibi duyguları harekete geçirmiş olması gerekiyor. Şansın devam etmesi için de beni anlıyor ve değer verdiğini hissettiriyor olması lazım. Neyse ki bana bu duyguların hepsini fazlasıyla hissettiren bir sevgilim var. Tüm şanslarım ona ait
Ben 5 defa reddedilmiş bir insanım yani artık bir kıza ne aşık oluyorum ne bir şey o duygu bende yok oldu ne yazık ki artık sadece bana aşık olan birisine öyle bir şans verebilirim
bir şey hissettirmesi heycan demek ve ilk başlarda ki heycan hata yaptırır karakter önizlenimi çok önemli beden dili tavırlar sohbeti karar vermemde etkili... 🥂
Hanımefendiler benden daha iyilerine layık, bana da huzurlu bir yalnızlık gerek... Onlar bensiz mutlu, ben de yalnızlıkla umutlu... Böylesi herkes için daha iyi...