Kaynanaya beni her gün arama bu konuda daha duyarli olun lutven, dedim? Yani bunalttiniz beni demek istedim, soylemek hakkim demi?

Hergün ariyor kaynanam. Yeter biktim. Kendi annemle bile telefonda hergun konusmayiz. Özel diye birsey kalmiyor sürekli neyaptigimizi, yemek yaptigini ona gidip yememizi bekliyor. Yeter... istemiyorum artik idare ettim 9 ay ama tak etti canima, soyledim dün her gün arama artik diye, okudu cvp yazmadi... Sezgilerim var birazda olsa oglunu benden kiskaniyor... Cok düskünler ana ogul birbirine... Siz ne dusunuyorsunuz kendimde bu hakki buluyorum mecbur degilim gorusmeye her gün? Beyin felan kalmiyor ya insani daha cok yoruyor?
Kaynanaya beni her gün arama bu konuda daha duyarli olun lutven, dedim? Yani bunalttiniz beni demek istedim, soylemek hakkim demi?
Cevapla