Her sinirde bosanacagim diyor bana. Deliriyorum ya.. dün bosanmak istiyorsan gel otur konusalim dedim. Beni bosanirim diye tehdit etme dedim. Yaparimda. Sonra yumsadi... Neden surekli bu pskolojide?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kendi evliliğini baltalamaya çalışıyor herhalde içten içe haketmediğini düşünüyor
Ya dunki kavgamiz. Basim cok agriyor. Hamileyim ayrica. Soguk dus almak istedim. Benden onca o girmis soylemememistim tamam beklerim dedim kendimce. Baktim aradan 2 saat gecti hala cikmiyor dustan. Zaten dus problemimiz var cikamiyor... bende artik gittim soyledim basim agriyor cikarmisin
Soguk dus almam lazim dedim. Tamam dedi. Aradan yine 30 dak gecti. Artik cildirdim dusa iceri girdim cikiyorsun simdi sen normal degilsin laftanda anlamiyorsun dedim. Dusuncesizsin dedim. Oda bi sinirle cikti dustan bana kizdi sen boyle yapamazsin dedi bana. Beni suclu gordu... bosanacam seni cekemem ben dedi. Bende tamam bosanalim
Dedim. Sonra gittim dustan ciktiktan sonra ayrilmak istiyorsan konusalim dedim. Sinirle soyledigini soyledi..
İşler zorlaşmış biraz aslında ikiniz içinde ama sakin olmanızda fayda var bence.. Görünüşe göre de sinirle söylenmiş ama onun da sorumlulukları artacağı için içten içe rahatsız olabilir ondan demiştir
Ya surekli bagirarak konusuyor. Surekli.. kafa kalmadi. Normal 2 insan gibi tartistigimiz olmaz hep bagirir. Hep benim suclu. Kendisi hep hakli. Benimde hatalarim olabilir kabul. Ama her dakika bosanacam demiyorum.
İlişkini anlatıp rahatlamak istiyor gibisin djdjjdjd sen hamile olduğun için eve yeni bir birey girecek o da sorumluluğu artacak diye gergindir normal bir durum bu
Zaten hicbirseyle ilgilenmiyor ki. Sadece calisiyor. Bunun disinda kafasi birseye basmaz.
Öyleyse neden çoğalıyorsunuz? Ne eğitimli insanlar gördüm çocuğuma doğru karakter veremem diye çocuk yapmıyorlar..
Zaten son kez konusacagim esimle. 1 hafta sonra... eger hazir hissetmiyorsan diye... ve kendi dusuncelerimi... alirmayi dusunuyorum.
Aldirmayi
Eşin ne iş yapıyor ya da sen? Çocuk kaç aylık ki aldırmayı düşünüyorsun
2 aylik daha.. kendisi garson ben hemsireyim.
E severek evlenmediniz mi bu niye buraya evrildi anlamadım. Aşık değil misin?
Severek evlendik evet. Ya asik olmak icin biraz gec kalmadik mi? Ozamanlar yasandi bitti bile.. mantik evliligi degil benimki seviyorum. Ama dusup bayilacak kadar degil.
Ben hala aşık olabileceğime inanıyorum ama geç kaldığımı da düşünmüyorum... Ve mantık evliliği de anlamsız değil mi sence evlendin seviyormuşsun okey ama ortada sorunlar çıkıyor saçma sapan tepkilerle uğraşıyorsun
Evet... esimin yasi 36 simdiye kadar rahata alismis bir birey.. hic birseyi takmadan yasamis.. bir birikimi bile yoktu evlenirken borc aldi yapti. Bense sorumlulugun onemli oldugunu surekli soyleyen biriyim. Her isimi kendim yaptim. Okulumu, arabami, herseyimi kendim karsiladim, herseyimi. Birikimim kendim yaptim. Kimseden borc almadan... farki goruyormusun... onun bu rahat hallerine gelemiyorum... calisiyor evet fakat hersey calismak degil... Ay sonu bana cok az miktarda para veriyor birikte amacli ben tutumluyum bildigi icin oke dedi. O parayla gemi yurumez... daha fazla kazanmasi lazim, sadece benim paramlada olmaz bana dokunuyor resmen.
Dün dedim git adam akkili bir ise gir dedim. Normal saatlerde git calis eve dön dedim. Aldigin paraya bak olmuyor dedim.. tamam dedi.. bakalim ne olur..
E başta biliyordun ama bu farkın olduğunu hem kültür hem maddi yönden aranızda fark olacağı barizdi. Sen bunları görerek severek evlendin şimdi merak ettiğim ne değişti?
Degisen artik evli olmasi. Zaten sorumluklarini ustlenmezse bosanirim. Benim kendi mutlulugum herseyden onemli. Ozaman cocugumda olsa bosanirim. Dunyaya 1 kere geldim. Bunlarin hepsini konusacagim. Ilk bosanan biz olmayiz sonucta :)
Her gün yüzlerce çift boşanıyor tek siz olmazsınız pek tabii ama bence aşka olan inancını kaybetme 40ından sonra da bulabilir insan yeter ki heyecanlı ve hayat dolu olmaya devam etsin
Aynen oyle... Şu an zaten cok kucuk bir evde yasiorum. Tamam dedim kabul ettim. Bende isterdim buyuk cok odali bir evim olmasini. Seviyorum... seneye bu evden cikmazsam zaten kesinlikle civiler yerinden oynar. Ben kendim hayatimda boyle bir evde yasamadim. Ne kadar zorlandigimi siz anlayin. Buna ragmen cok kaba davraniyor bana... bagiriyor, bosanacagim diyor... sinirine yenik dusuyor... suyu isiniyor umarim aklini basina devsirir.
Sen de anlayış göster bence maddi olarak çocuğun sınırları var istiyorsun tamam da maddi durumunu da bilerek evlendin onu da düşün derim
Tamamda insanlarda beyin var. Kullansin daha fazla kazansin. Bu benim rizkim fazla yok dersen oldugun yerde sayarsin. Dene.. caba goster bi hele.. sonra risk dersin... benim icin maddi onemli. Evlenmeden önce zaten konustum. 1 sene kalirim dedim. Sevmek hersey degil dedim.. kabul etti.
Ne kadar zamandır evlisiniz çocuk var mı bide ne iş yapiyo
sanırım seni elde ettiğini düşünüyor bu şekilde istediği herşeyi yaptırıyor
Asla.. oyle bir dunya yok. Bosanirim net.
bence biraz kaybetme korkusu vermelisin ona ama tatlı bir dille söyle kelime oyunu yap biraz , adil yıldırımın , esra ezmecinin videoların bakabilirsin taktik açısından
Hic ugrasamam. Oyun oynayacak yasi gectim. Evlenirken akli nerdeydi? Bosanmak istiyorsa bosanirim.
Onu bir gün boşa da görsün gününü
Ya dunki kavgamiz. Basim cok agriyor. Hamileyim ayrica. Soguk dus almak istedim. Benden onca o girmis soylemememistim tamam beklerim dedim kendimce. Baktim aradan 2 saat gecti hala cikmiyor dustan. Zaten dus problemimiz var cikamiyor... bende artik gittim soyledim basim agriyor cikarmisin
Soguk dus almam lazim dedim. Tamam dedi. Aradan yine 30 dak gecti. Artik cildirdim dusa iceri girdim cikiyorsun simdi sen normal degilsin laftanda anlamiyorsun dedim. Dusuncesizsin dedim. Oda bi sinirle cikti dustan bana kizdi sen boyle yapamazsin dedi bana. Beni suclu gordu... bosanacam seni cekemem ben dedi. Bende tamam bosanalim
Dedim. Sonra gittim dustan ciktiktan sonra ayrilmak istiyorsan konusalim dedim. Sinirle soyledigini soyledi..
Aldır o bebeği dengesiz bu adam
Eşine soramadın mı evlilik çocuk oyuncağı mı diye
Ya dunki kavgamiz. Basim cok agriyor. Hamileyim ayrica. Soguk dus almak istedim. Benden onca o girmis soylemememistim tamam beklerim dedim kendimce. Baktim aradan 2 saat gecti hala cikmiyor dustan. Zaten dus problemimiz var cikamiyor... bende artik gittim soyledim basim agriyor cikarmisin
Soguk dus almam lazim dedim. Tamam dedi. Aradan yine 30 dak gecti. Artik cildirdim dusa iceri girdim cikiyorsun simdi sen normal degilsin laftanda anlamiyorsun dedim. Dusuncesizsin dedim. Oda bi sinirle cikti dustan bana kizdi sen boyle yapamazsin dedi bana. Beni suclu gordu... bosanacam seni cekemem ben dedi. Bende tamam bosanalim
Dedim. Sonra gittim dustan ciktiktan sonra ayrilmak istiyorsan konusalim dedim. Sinirle soyledigini soyledi..
Evet oyle dusunuyor galiba.. oyuncak saniyor
Sana değer verseydi bu kelimeyi bu kadar kolay söylemezdi
Evet her kavgada soyluyor. Birgun kafam atacak gidip bosanacagim. Cok sinirli...
Sen neden böyle birinden emin olmadan çocuk yaptın
Cocugu aldiririm hic sorun degil benim icin. Zaten son kez konusacagim tekrar 1 hafta sonra. Konusmamizdan emin olamazsam aldiracagim cocugu.
Ben bu evlilikte gelecek görmüyorum koynuna da almazsan iyi edersin
Bende gormuyorum... konusacagim bende... bakalim neler olacak
Ne kadar oldu evleneli
3 yildir beraberiz+nisan. 3 aylik evliyiz.
Sevgililik farklı evlilik farklı umarım bunu anlamışsındır
Tabiki anladim. Anlatti bana. Cok sinirli kendisi...
Yaş kaç
Onun 36 benim 28
Daha gençsin yol yakınken her şeyi düşünmen gerek
Ne yapmayı düşünüyorsun
Ne saçmalık
Bende bosanicsm de