Sanırım bende gözlük bağımlılığı var, ne yapacağım böyle?

Gözlüklü kimi görsem içimde bir hoşlantı beliriyor o kişinin yakışıklı olması için gözlüklü olması yetiyor gözlük her şey şu hayatta beğendiğim veya ciddi anlamda aşık olduğum herkes gözlüklüydü yolda birini gördüğüm zaman keserek diyorum ki vay ne kadar yakışıklı ve her seferinde gözlüklü oluyor arkadaşlarım ise genellikle gözlüksüz kişilere baktığında baksana dediklerinde ve baktığımda hiçbir şey hissetmiyorum nedir bendeki bu gözlük sevdası ya

Sanırım bende gözlük bağımlılığı var, ne yapacağım böyle?
Cevapla