Miyop dimi? Bende de 5.50 miyop 2.25 astigmat var yıllardır gözlük kullanıyorum, takmak istememeni anlıyorum çünkü ben de takmak istemiyorum ama mecburum
Bu arada erkekler genelde gözlüklü kızları beğeniyor çok üzme kendini. Asıl sıkıntı bizde çünkü kızlar genelde gözlüklü erkek beğenmiyor. Çizdirmeyi düşünüyorum ama boş vakit bulamıyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Alışman gerek ya
Göz numaran kaç?
3...
Miyop dimi? Bende de 5.50 miyop 2.25 astigmat var yıllardır gözlük kullanıyorum, takmak istememeni anlıyorum çünkü ben de takmak istemiyorum ama mecburum
Bu arada erkekler genelde gözlüklü kızları beğeniyor çok üzme kendini. Asıl sıkıntı bizde çünkü kızlar genelde gözlüklü erkek beğenmiyor. Çizdirmeyi düşünüyorum ama boş vakit bulamıyorum.
Lens veya deneyebilirsin.
Lens veya lazer*
İkiside masraf fazla benim için 😭
Lens var onu al
Masrafı fazla o kadar imkanım yok
Lens
Masrafı fazla o kadar imkanım yok
Yakışıyor dur sana gözlük niye istemiyor sun
Yakışıyor ama nefret ediyorum 😭
Neden ya
Tipini kötü gösterir diye mi yoksa
Evt erkekler çirkin bulur bakmaz. diye
maalesef zaten çok şükür güzelim
Ne hakkında
Niyetin anlaşıldı kalsın kardeşim
Kaslı ve 188 deyince
Göz ameliyatı ol
Masrafı fazla o kadar imkanım yok
Lens
Masrafı fazla o kadar imkanım yok
Takarsan ne olur ki
Yaş dan dolayı mi takacak sin
Yok 22 yaşındayım gözlerim bulanık görüyor
Olabilir takmak ne gibi sıkıntı olur ki
Doğrusu erkekler beğenmez güzelliğim kapanır diye
Bu bayanların beğenilme korkusu ecel korkusunda yok galiba
Aynen 😞
Noldu
Bulanık görüyorum.