
Shakira ayrıldığı sevgilisinin ardından şarkı bestelenmiş siz ayrıldığınız sevgilinizin ardından şiir ya da şarkı sözü yazarmısınız

Shakira ayrıldığı sevgilisinin ardından şarkı bestelenmiş siz ayrıldığınız sevgilinizin ardından şiir ya da şarkı sözü yazarmısınız
Hayır tabi ki sevgilimse yaparım sadece ayrıldıktan sonra her hangi bir şekilde bir daha onu düşünmem ya da onunla ilgili konular ile ilgilenmem. ayrıldıktan sonra genel olarak benim için bitmiştir o ilişki ve sevgili. bazıları takıntı yapıyor ama ben takıntı yapmıyorum. benim için giden gidiyor.
Ayrılana kadar içindeki duyguların hepsi bitmiştir kuyruk acısı hissetmem umrumda olmaz yani ayrılmışım olmuş bitmiş oraya kadar getirdiyse benim içimde çoktan bir şeyler bitmiştir eğer ortada bir şey yazılacaksa bu ben değil karşı taraftan gelir
Laf sokmak istersem şarkı ya da beste sözlerinin arkasına saklanmam. Çok daha etkili sözlerim vardır fakat ben yüze sövmeyi seçerim.. Keyifli geceler..
Yazarım tabi, ayrılık acısı insanı Şair bile yapıyor
Teşekkür ediyorum 🐈
Rica ederim
Cevap
2Cevap
İki gündür oğlum bunların magazin haberini anlatıyor bana..
Eşimde ayrılacak olsam ona tek bir kelime nefes tüketmem
Kimsenin ardından şiir, şarkı, söz yazmam. Benimleyken yazdırır bazıları.
Öyle bir yeteneğim yok olsada yazmam onun ardından diyeceyim tek şey Allah yolunu açık etsin başka bir şeye gerek yok
Zahmet edip düşünmem onun için bir şeyler. Zamanıma yazık olur.
Yeni sevgilim için yorarım aklımı artık 😂
Hayır yazmazdım.. Hayatımda iken yazarım hiç olmazsa bir anlamı olur..
Ulan şaka maka her kadında biraz kezbanlık var.
ben ağzı bozuk bi kızım şiir şarkı falan yazamam anca sülalesine sevgilerimi yollarım
bence cok utanc verici 7 yillik sevgilisi tarafindan terk edilen ve ask acisi ceken biri olarak soyluyorum bunu asla yapilmamali
Hayır niye kendimi yorim dkgjjfg
İstesem de yazamam hiç beceremiyorum öyle şeyleri
Düşünüp biseyler yazacak kadar düşmek istemem jchc
Aşırı kekoca 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?