Arkadaşlar ben 1.5 yıldır falan okuldan aynı bölümde olduğumuz kızı beğeniyordum, 3 ay önce ilişkim bitti benim, o kız da sözlüydü ve söz atmış ayrılmış yani.
10 gün önce mesaj attım sohbet muhabbet, doğum gününde okulda aniden küçük çikolata falan verdim ama sonra hiç yazmadım mesaj atmadım.
Bugün de o yazdı bana sınav vardı okulda, baş başa kahve içtik oturduk falan iyi geçti sohbetimiz.
Hoşlanıyorum ve bundan sonra nasıl süreç izliceğimi bilmiyorum, mesaj atıp çok bunaltasım yok...
Bundan sonra nasıl ilerleyebilirim söylermisiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok güzel ilerlemişsin helal bundan sonra kızla ara ara mesaj at 2-3 günde bir mesajlaşmaya başlayın o sana zaten yazacak edecek merak etme şu an sadece daha fazla zaman geçirin ve flört et işler ilerler zaten
Reis evet inşallah güzel ilerler, zaten kız yeni söz atmış kafası bunalıktır yani... Ara ara böyle yoklamam lazım sabırlı şekilde... Başka ne yapabiklirim
Aynen adım adım ilerle ona yakın çokta yakın olma yani onu yanında olduğunu hissettir ama o dengeyi iyi koru yoksa kardeş moduna geçersin senin için iyi olmaz her derdini de dinleme
Eyvallah reisim sağol dua et :)
Dularım seninle bol şans
Çok iyi