Hoşlandığım kızla bir kahve içtik, sizce bundan sonrası nasıl olmalı?

Arkadaşlar ben 1.5 yıldır falan okuldan aynı bölümde olduğumuz kızı beğeniyordum, 3 ay önce ilişkim bitti benim, o kız da sözlüydü ve söz atmış ayrılmış yani.

10 gün önce mesaj attım sohbet muhabbet, doğum gününde okulda aniden küçük çikolata falan verdim ama sonra hiç yazmadım mesaj atmadım.

Bugün de o yazdı bana sınav vardı okulda, baş başa kahve içtik oturduk falan iyi geçti sohbetimiz.

Hoşlanıyorum ve bundan sonra nasıl süreç izliceğimi bilmiyorum, mesaj atıp çok bunaltasım yok...

Süreci sizce olumlu şekilde nasıl yönetebilirim lütfen fikir verin arkadaşlar?

Güncellemeler
+1 yıl
@öneçıkart
@kızlarbiradımöne
@sorumugüncelle
Hoşlandığım kızla bir kahve içtik, sizce bundan sonrası nasıl olmalı?
Cevapla