• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bir aylık sevgiliye 300 TL'ye hediye fazla mı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
05
Yapay Zekaya Sor
Güncellemeler
+1 yıl
20 yaşında öğrenciyim daha o yüzden kendi maaşım olmadığı için emin olamadım kendi param olsa amenna
Bir aylık sevgiliye 300 TL'ye hediye fazla mı?
Cevapla
Hediye Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Maddi durumun nasıl bilmiyorum ama on binlerce lira kazanıyorsan ayda bana göre normal bir hediye ama ortalama bir gelire sahipsen hatta bir gelire bile sahip değilsen Evet bir aylık sevgiliye ₺300'lik hediye fazla Ayrıca bu insanın beklentisini de yüksek tutmasına neden olur maalesef ilk ay 300 TL'lik hediye alırsam 1 yıl dönümünüzde 3000 liralık hediye bekler senden

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Sarışıngenc23
    Sarışıngenc23 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Hediye almak zorunda değilsin ki eğer doğum günüyse tabi ki sonuçta sevgilin yani ilişkiye adım atarken sanırım sevmeyerek attın mantık ilişki düşüncesi içindesin sanırım ki bu soruyu soruyorsun yani sonuçta sevgilin ve seviyorsan gerçekten 300 tl bugünün ekonomisinde hiç bir şey değil zaten markete gir çık 200-250 tl gidiyor ne aldını kendinden anlamıyorsun..

    0
    0 Yorumla
  • serkan82
    serkan82 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    Hediye alma erken daha 3 ay sonra saçma olmuş dersin, şimdi ki ilişkiler çok hızlı başlıyor ve çok hızlı tükeniyor büyük laflar ediliyor, ilişkinin tadını çıkar sohbetini et gez dolaş güzel vakit geçiyor mu sana değer veriyormu özel hissettiriyor mu bak bakalım daha erken her şey için.

    0
    0 Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Öğrenci için fazla tabii ki. Alıştırmamalısın çocuğu bu şekilde. 100 - 150 liraya orta karar bişey alabilirsin. Hatta eğer spor ile uğraşıyorsa bir şapka tarzı ve kaşkol - bere tarzı bir şey de olabilir. Kaşkola da isminizin baş harflerini işleyebilirsin iğne iplikle..

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onun maaşı var buluştuğumuzda hep o ödüyor ben çok nadir aşırı ısrar ettiğimde zorla ödeyebiliyorum ödetmiyor o yüzden ucuza kaçmakta istemiyorum kararsızım

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      +1 yıl

      Hediyenin ucuzu pahalısı olmaz. Hediyenin manevi değeri çok çok büyük olur. Hatırlamış ve almış benim için denir. Hele ki kız arkadaşından gelmiş çocuğa değeri paha biçilmez olur onun. Keşke daha önceden el emeği bişeyler örebilseydin ona. Veya bulabiliyorsan örülmüş hazır o kişiden de alabilirsin. Benim el emeğim diye verebilirsin belki..

      Yorumla
    • aşkdenizdeboğuldum
      aşkdenizdeboğuldum
      +1 yıl

      o zaman al

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      +1 yıl

      @aşkdenizdeboğuldum 👍👍😅

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

42

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Hayır, fazla değil.

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Ne alacan ki ona 300 tl verecen.

    Resim çerçevesi al ya da albumluk al içine birlikte olduğunuz resimleri koy daha güzel olur. Bence

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cüzdan düşünmüştüm deri

      Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      +1 yıl

      Eger ihtiyacı olduguna inaniyorsaniz O zaman onu alın içine beraber çekilmiş fotoğraflarınizida koyun.
      Sevgililer günüde size önerdiğim resim çerçevesi alın a4 boyutunda içine birlikte çekilmiş fotoğrafı koyun. bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya açıkcası hiçbir şeye ihtiyacı yok bekar hiçbir gideri yok ordu evinde kalıyor vergiden muhaf vs vs ve 40küsür maaş alıyor

      Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      +1 yıl

      O zaman yemeğe çıkar onu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yurt dışında görevde doğum günü de geçti aslında o ara final haftamdı kutlayamadım içimde kaldı

      Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      +1 yıl

      Görevde dediğin ne iş yapar

      Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      +1 yıl

      Ne zaman bir araya gelirsiniz Peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Asker kendisi ve komutan o yüzden en az 2 3 ay görüşemeyiz

      Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      +1 yıl

      Anladım. seninki uzak mesafeli ilişki. iyi dayanın o zaman. 2,3 ay çabuk geçer merak etme. Bence hediyeyi boş ver. Dediğin gibi hediye ye ihtiyacı yoktur o zaman. Mesajlajarak kutlayın artık 14 şubatta.. Sen öğrencisin üniversite ye giden sanırım 20 yaşında olduğuna göre..

      Yorumla
  • sevimliihatun
    sevimliihatun Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Siz artık sevginizi falan fiyatlarla mı ölçüyorsunuz ben anlamadım ya yani 1 aylık veya 1 yıllık ne fark ediyor sonuçta seviyorsun ve sevdiğin için berabersin yani sevdiğin insana fiyat biçmek ne kadar doğru?

    2
    0 Yorumla
  • yalnızbey06
    yalnızbey06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.

    İlişkilerinizde pahalı hediyeler almayın tam tersi ucuz hediyeler alın özellikle erkekler maddi durumunuz ne kadar iyi olursa olsun çünkü çıkarcı yaklaşan maddiyatınızdan faydalanmak isteyen çok kadın var. İnsanlar parayla değil de anlaşabildiği bi insanla yaşayacağı mutluluğu parayla satın alamayacağını ne zaman öğrenecek?

    0
    0 Yorumla
  • mekanınsahibinil
    mekanınsahibinil Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    +1 yıl

    Normalde fazla değil ama sen öğrenciymişsin o yüzden kendini sıkıntıya sokma derim

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sıkıntıya girmem aslında ailemin durumu iyi ama ailemin parası ile yabancı birine masraf yapma konusuna takıldım henüz çok ciddi bir ilişki olmadığı için

      Yorumla
    • mekanınsahibinil
      mekanınsahibinil
      +1 yıl

      Bence de daha yolun başında kimseyi şımartmaya gerek yok

      Yorumla
    • Melissim0272
      Melissim0272
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • maybeitsbetter77
    maybeitsbetter77 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    300 artık normal kanka, fazla değil. Ama ben 200 liralık bir şey tercih ederdim. Zaten 200-150’nin altında doğru düzgün bir hediye bulunmaz manevi bir hediye değilse

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deri cüzdan alacağım 250₺ ds damattan içine de fotoğraflarımızdan koyacağım 300 oluyor ortalama diye düşündüm kargo ücreti cart curt

      Yorumla
    • maybeitsbetter77
      maybeitsbetter77
      +1 yıl

      bence çok güzel bir hediye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • ZodiacK
    ZodiacK Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Hayır, fazla değil.
    Fakat bir öğrenci için 300 TL iyi bir meblağ. İlk ayda hediye almak şart değil bence.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğum günü o yüzden almam gerekiyor diye düşündüm

      Yorumla
    • ZodiacK
      ZodiacK
      +1 yıl

      Anladım, ciddiyet yolunda ilerleyen bir ilişkiniz olacaksa alınabilir tabi. 300 TL ideal bu arada.

      Yorumla
  • Gunahbenim23
    Gunahbenim23 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 847 cevap paylaştı.

    Öğrenciyim ve maddi durumum iyi değil diyorsun o halde sizi zora sokmayacak daha uygun bir hediye alabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • Doingsomethingunholy
    Doingsomethingunholy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 95%
    +1 yıl

    300 TL nin neresi paha? Sadece 15 dolar yapıyor

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ay sanki dolar kazanıyoruz ne yapabilirim 15 dolarsa konu bu mu ülkenin halini konuşacaksak ohoo

      Yorumla
    • Doingsomethingunholy
      Doingsomethingunholy
      +1 yıl

      Ne alaka yani ben Amerikada yaşadığım için kendi kullandığım parayla düşündüm. Yani 300 TL o kadar da az değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amerikada yaşıyorsan 300 birim olarak düşünmelisin

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    Oturup hamburger yeseniz zaten o parayı verirsin. Bir de 1 aylık diye limit koymak nedir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlişki ciddi olsa parayı gözü görmez insanın bu tam ciddi değil daha yeni diye

      Yorumla
  • oyunumuzvar3544
    oyunumuzvar3544 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    300 TL artık 2 kişi dışarda yemek bile yiyemiyor 300 TL ne hediye aldın çok merak ediyorum

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deri cüzdan ds damattan

      Yorumla
    • oyunumuzvar3544
      oyunumuzvar3544
      +1 yıl

      Cüzdan sıradan bir hediye oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha bir aylık ilişkide spesifik bir şey düşünemedim

      Yorumla
    • oyunumuzvar3544
      oyunumuzvar3544
      +1 yıl

      1 aylik iliskide ila hediye almak zorunda değilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğum günü diye durduk yere almam

      Yorumla
  • regolit
    regolit Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    bu gidişle 1000 TL hediye almaya başlarsınız. Kendinizi beğendirmek ve hoş görünmek için almayın. Yazık

    0
    0 Yorumla
  • Pırasalıbörek
    Pırasalıbörek Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı.

    Hediye bile fazla bence. Daha önce bi tanisikliginiz yoksa eğer.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Asker kendisi hep görevi oluyor 20 gün izni vardı 2 kez görüştük bir o geldi benim şehrime bir ben gittim onun şehrine güzel vakit geçirdik

      Yorumla
    • Pırasalıbörek
      Pırasalıbörek
      +1 yıl

      Senin işin yok ogrencisin onun bide mesleği varmış. Doğum günü flan değilse boş ver. Doğum günü falansa da olabilir seni hatırlatacak senin onu duaundugunu belirtecek küçük bir hediye yeter

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğum günü hatta aslında doğum gününde çocuk beni görmeye yaşadığım şehre geldi ama final haftamdı hatta o geldiğinde bile koşa koşa sınava yetiştim o dışarda bekledi öyle olunca o gün kutlayamamıştım içimde kaldı

      Yorumla
    • Pırasalıbörek
      Pırasalıbörek
      +1 yıl

      Himm ee al o zaman. Fiyat olarak söyleyince hediyenin maddiyatini sorun eder mi diye anladım. Bunun bı önemi yok ama abartmamak lazım

      Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Bundan çocuklarıma baba olur mu. Bu sorunun cevabı yolunu aydinlatsin

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olur

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      Merhametli mi pek

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      .. peki*

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Bence bir aylık sevgiliye hediye olayı fazla ama sen bilirsin.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğum günü olduğu için durduk yere almam

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yine fazla. Bir tatlı vs kutla işte bence abartı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi asker ve şu an yurt dışında görevde kutlama yapamam maalesef

      Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Hediye niye aldın ki illa birilerini mutlu etmek zorunda mısın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğum günü diye

      Yorumla
  • Dördüncümurat4
    Dördüncümurat4 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    300 TLnin değeri yok daha altına hediye mi olur

    1
    0 Yorumla
  • mehmetsercan
    mehmetsercan Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 30%
    +1 yıl

    hemen böyle birbirinizi tanımadan ciddi paralar verip hediye almayın

    0
    0 Yorumla
  • Clair_
    Clair_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Seni zorlayacak ve bütçeni aşacak miktar neyse onu geçme...

    0
    0 Yorumla
  • Aise255
    Aise255 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Alacaksan bari düzgün bı hediye olsun. normal bence

    0
    0 Yorumla
  • NatureCycle
    NatureCycle Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    İster 300 ister 3. Önemli olan hediyenin anlamı, sonuçta tezgah açıp satmayacak.

    0
    0 Yorumla
  • bikebikeman
    bikebikeman Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bu gelir kaynağın ile ilgili aslında olabilirde olmayabilirde

    0
    0 Yorumla
  • Demir666
    Demir666 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    300 TL para değil ki artık

    2
    0 Yorumla
  • theslnttypumpkin
    theslnttypumpkin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    ögrenciysen fazla hem cocukla kafan uyar mı sevgili olur musunuz o da seninkini kutlar mı bunlar da belli değilken bence 100 -150 ye kücük bi hediye daha okey

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevildiğimi değer gördüğümü hissediyorum 1 aydır sevgiliyiz zaten 2,5 aydır da tanışıyoruz onun maaşı var buluştuğumuzda hep o ödüyor ben çok nadir aşırı ısrar ettiğimde zorla ödeyebiliyorum ödetmiyor o yüzden ucuza kaçmakta istemem

      Yorumla
    • theslnttypumpkin
      theslnttypumpkin
      +1 yıl

      hımm öyleyse al gitsin

      Yorumla
    • theslnttypumpkin
      theslnttypumpkin
      +1 yıl

      yatırım olarak düsün fledek

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    5 liralık hediye bile olsa sorun değil önemli olan manevi değeri düşünmüş almış olması

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    Hediyenin maddiyati olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Pikauv
    Pikauv Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    300 tl para mı

    0
    0 Yorumla
  • YagmurCisesi
    YagmurCisesi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hayir canim az. Sen en az 500-1000 arasi birseyler bak

    0
    0 Yorumla
  • CazibeKedisi
    CazibeKedisi Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    300 TL ye ne bulunur ki..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel klasik bir deri cüzdan

  • Muratttt111
    Muratttt111 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 50%
    +1 yıl

    O sana 300 tl lik bir şey aldimi

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Genel olarak yemek taksi her şeyi o ödüyor bana ödetmiyor ama hediye almadı

      Yorumla
    • Muratttt111
      Muratttt111
      +1 yıl

      Al o zaman adami bin tl lik yapmışsın 300 tl vereyimmi diyon ayip ya cimrimisin sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim param olsa düşünmem bile ailemin parası sonuçta ben öğrenciyim o yüzden sorguladım

      Yorumla
    • Muratttt111
      Muratttt111
      +1 yıl

      Ne okuyon reis

      Yorumla
  • Merhametli_Adam
    Merhametli_Adam Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 97%
    +1 yıl

    O dana alsın sen ona değil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaten buluşmalarımızda yemek olsun tatlı olsun taksi olsun hep öder ben ısrarla anca 1 2 kez ödemişimdir

      Yorumla
  • ballistic
    ballistic Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    2 ay sonra aldığım hediye istesem mi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kadar düşmem içimde bir pişmanlık olur değmezmiş falan derim belki ama hediye istemek ne yaşattığı güzel günler var sonuçta o günlerin hatırına güle güle kullansın

      Yorumla
  • BoğaErkeği34
    BoğaErkeği34 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Senin gelirine göre değişir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gelirim yok açıkçası öğrenciyim ama ailemin durumu iyi fazlaca para gönderiyorlar 300₺ beni sıkıntıya sokmaz sadece değer mi acaba daha yeni bir ilişki diye şey ettim

      Yorumla
    • BoğaErkeği34
      BoğaErkeği34
      +1 yıl

      Sana koymazsa bu zamanda parası olana 300 lira para değil

      Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Biz bir yemeğe 500 lira veriyoruz :D :D

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öğrenciyim ama ben bir maaşım yok

      Yorumla
    • Akrep-Bir_Adam
      Akrep-Bir_Adam
      +1 yıl

      anladım. Bütçene göre hareket et o zaman

      Yorumla
  • roseee00
    roseee00 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 84%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 587 cevap paylaştı.

    Ogrenciysen 150 200 bandi yeter

    0
    0 Yorumla
  • Khadimdost
    Khadimdost Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı.

    3000 tl bile az. sıradaki soru?

    0
    0 Yorumla
  • Eylulemira
    Eylulemira Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    300 tl şu an hiç bir değeri yok ki normal

    0
    0 Yorumla
  • zencefil000
    zencefil000 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 50%
    +1 yıl

    Bütçenize bağlı aslında

    0
    0 Yorumla
  • GalipAslanbas
    GalipAslanbas Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 87%
    +1 yıl

    Şuanki piyasaya göre normal ekmek 6 tl oldu

    0
    0 Yorumla
  • Kamperastil
    Kamperastil Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    300 tl şu an hiçbir şey.

    0
    0 Yorumla
  • CAGRI16
    CAGRI16 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    300 liraya ne veriyorlarki

    0
    0 Yorumla
  • Serkan_87
    Serkan_87 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 72%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    300tl paramı artık ya abartmaa

    0
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben kesin bu enayiligi yapabilirim

    0
    0 Yorumla
  • cornelias
    cornelias Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 404 cevap paylaştı.

    300tlden ucuza bisi bulunmaz zaten

    0
    0 Yorumla
  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    300tlnin değeri yokki

    0
    0 Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Fazla bence alma dur bir bismillah

    0
    0 Yorumla
  • _GEYGünlükleri_
    _GEYGünlükleri_ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Ne kadar sevdiğine bağlı

    0
    0 Yorumla
  • Yorgunn-1-Adamm
    Yorgunn-1-Adamm Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    300 TL mi. Oturup yemek yesek 500 geliyor ..

    0
    0 Yorumla
  • -Brahmann-
    -Brahmann- Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 80%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    1 aylık sevgiliye hediye bile alınmamalı.

    0
    0 Yorumla
  • plzweed
    plzweed Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendi paran olsa da fazla bence

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Neden alınmasın millet araba alıyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Öğrenciysen bütçeni zorlama

    0
    0 Yorumla
  • Nicksiz_Bensu_
    Nicksiz_Bensu_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    300 tl'ye hediye bulunabiliyor mu artık

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deri cüzdan düşündüm

      Yorumla
  • Ghostmale01
    Ghostmale01 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Abarti saçmalik

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi çorap kıravat bile 50 100₺ olmuşken abartı saçmalık denmez bence

      Yorumla
  • Sengelyeterr
    Sengelyeterr Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 81%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 450 cevap paylaştı.

    Nolcak ki

    0
    0 Yorumla
  • avkatıyım06
    avkatıyım06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hayır tabi ki bu şartlar da hele

    0
    0 Yorumla
  • HyKeS
    HyKeS Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Az bile 300 tl sutyen bile gelmez o parayla 😅

    0
    0 Yorumla
  • Cheshire-Cat
    Cheshire-Cat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Ebet

    0
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Fazla..

    0
    0 Yorumla
  • Nurçetiner
    Nurçetiner Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevgiliye göre değişir

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (17)
Devamını Gör(62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir aylık sevgiliye 300 TL'ye hediye fazla mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilime doğum gününde 3000 TL'lik hediye alsam çok mu abartı olur? 62 cevap verildi
Sevgiliye 30 TL ile ne hediye alınır? 12 cevap verildi
Beyler sevgiliniz olsa 2 yıllık falan şu an en az ve en fazla kaç TL değerinde hediye... 10 cevap verildi
Sevgilimin doğum günü için hediye alcam da 800 TL lik bir şey alsam çok mu sizce? 3 cevap verildi
Sevgilim benden pahalı bir hediye istedi, alırsam 1 ay sıkıntı çekeceğim. Almalı mıyım? 27 cevap verildi
1000 TL bütçem var, 1,5 aylık sevgilime ne hediye alabilirim? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨