Yaşıtlarımdan etkilenmiyorum, üniversiteye geldim ama durum hala aynı. Neden böyle?

Üniveristeye geldim. Artık ilk sevgilimi yaparım diye düşündüm. Lisede ergenlerden hiç hoşlanmıyordum. Uni'ye geldim ama anladım ki ben yasitlarimdan hoşlanmıyorum. Bana çocuk gibi geliyor konuştukları konuşmalar davranışlar falan. Ben yaşıma göre olgunun. burada da öyle yaşitlarım dışında bir ortamım yok. Ben anca mezun olup işe girince birini bulurum yani. Karşımdaki kişi en az bende 4-5 yaş büyük olmalı onu anladım. Çoluk çocukla kim uğraşacak.
Yaşıtlarımdan etkilenmiyorum, üniversiteye geldim ama durum hala aynı. Neden böyle?
Cevapla