Üniversiteye çok güzel geçicek yalnız kalmiycam vs diye geldim alakası olmayan bir hayat yaşıyorum neden?

Haksızlık bu üniversiteyi Ankara 'da okuyorum ki bırakıcam 24 yaşına geldim babam vefat etti annem psikolojik olarak iyi değil olansa bana oluyo hep bıktım artık
Üniversiteye çok güzel geçicek yalnız kalmiycam vs diye geldim alakası olmayan bir hayat yaşıyorum neden?
Cevapla