Erkek arkadaşım geniş bir insan, ben ilişkide sınırlı davrandığım için yobazlıkla suçluyor beni. Ne diyorsunuz buna?

Daha rahat olmalıymışım dar düşünceliymişim böyle ilişki olmazmış avrupayı gezmiş neler görmüş geçirmiş siz ne diyorsunuz bu duruma 😄
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk avutamazmış 😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Sevişmediğim için kendimi geliştirmemiş Çomar oldum şaka gibi hahahahahahhahahsbqksjajan
Erkek arkadaşım geniş bir insan, ben ilişkide sınırlı davrandığım için yobazlıkla suçluyor beni. Ne diyorsunuz buna?
Cevapla