Erkek arkadaşımın bu tavrı cimrilik mi, yoksa ben mi abartıyorum, ilişkide normal mi?

Erkek arkadaşım iyi güzel yemek yemeye götürüyor ama sanki gözümde o kadar para vermiş korkusundan bitirmek zorunda kalıyorum bunun adı ne bilmiyorum kamera var elimde bana ver dedi ben de satacağım dedim faturam gelmiş mecbur dedim şimdi de mesaj atmış kalsın sakla onu falan dedi Sevgililer gününde Armine çanta şal falan aldı sordu o değil mi diye ben hayır dedim ısrar bile etmedi ha ciddi düşünüyoruz bu arada bana ver uygulamada satayım dedi

Erkek arkadaşımın bu tavrı cimrilik mi, yoksa ben mi abartıyorum, ilişkide normal mi?
Cevapla