Güncellemeler
+1 yıl
Tatli buluyorsunuz ama ciddi degilsiniz kızında hayatinda iki kisi olmuş o kadar yani herkesle iliski yaşama kafasinda da degil. Arkadaşlari, annesi surekli hayatina birini dahil etme pesindeler ama ben kimseyi degil seni istiyorum dese ne dusunursunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
valla bende düşüyosam karşılık veririm ama düşünmüyosam duygularıyla oynamam fakat oynayan çok erkek var
Gece konusalim dedi
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Erdem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Erdem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Erdem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Erdem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Erdem: 😊
[12/1 18:33] Erdem: Bı dakika
[12/1 18:33] Erdem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Erdem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Erdem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Erdem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
[12/1 18:40] Erdem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Erdem: Ben mi gizem biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Erdem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Erdem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Erdem: Anladım gizem ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem artik.
Usenmeden okurmusunuz bilmiyorum ama mutlu olurum
Çocuk istemiyor zorlama bence okudum hepsini hayat ondan ibaret değil
Sonra beni aradi gece konusuruz dedi ben bunlari yazmadan oncede yazip duruyordu yazma diyiyordum ona ragmen neden yazip duruyordu
Bugun yazdı durumuma yanit verdi boyle yapiyor işte yani diyalogu kesmiyor benimle hemde yazma dememe ragmen en on bunlar konusuldu artik yazmaz bende yazmam diye dusunmustum yaziyor adalardamiydin yazmis evet dedim guzelmis yazdi goruldu bile atmadim
her erkek farklı cevap verir buradan sonuca varamazsın.
Seven sevmeyen nasil karsilik verir
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Erdem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Erdem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Erdem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Erdem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Erdem: 😊
[12/1 18:33] Erdem: Bı dakika
[12/1 18:33] Erdem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Erdem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Erdem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Erdem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
[12/1 18:40] Erdem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Erdem: Ben mi gizem biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Erdem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Erdem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Erdem: Anladım gizem ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem artik.
Okudum. Anladım. Erdemi boşverip kendi kendine başka birini bulmalısın. Özellikle ciddi düşünen biriyle. şu an erdemin yerinde ben olsaydım bu hafta sonu nişan yapardım seninle. Ama işte herkes erdem değil maalesef. Ondaki şans bizde yok.
Peki sizce neden boyle yapiyor. Yani aradi gece konusuruz dedi hala yazmadi onun oncesi yazip duruyordu yazma ya tam gel ya tam git diyiyordum ne var arkadaşca yaziyorum diyiyordu en son sert konustum ya adam ol gel ya adam ol cik hayatimdan iyi gunler dedi 10 gun sonra yine yazdi yani ne yapmaya calisiyor
Bu arada okudugunuz icin tesekkur ederim
Bazıları eğlenmek ister, bazıları evlenmek ister. Erdem eğlenmek isteyen anı yaşamak isteyen biri. Anladığım kadarıyla ciddi ilişki düşünmüyor. Erdem gibiler ya seni arkadaş olarak görür ya da şu an sevgilisi var.
Bu gece yazdi yazdi yazmadi kopek olsada kapimda asla geri donusu olmaz
Büyük konuşma. Belki de senin ona kesinlikle cevap vereceğini bildiği için ağırdan alıyor. Seni cepte olarak düşünüyor. Nasılsa ben yapsam yapayım bu kız bana cevap verecek diye düşünüyordur.
Oyle zannediyor :)
Birkac gun oncede kac defa yazip yazip durdu yazma dememe ragmwn
Valla senin bileceğin iş bişe diyemem. Sen bu işini hallet ondan sonra biz de konuşalım bana bi akıl ver. Fikrine ihtiyacım var.
Tabiki seve seve
Eyvallah.. Unutma ama ha.
Yok unutmam :)
Yazmadi hala :(
Birkac gun oncede yazip duruyordu iltifat bile ediyordu prenses felan
[8/1 00:18] ✨: Bana açık olabilirsin ne istiyorsun benden. Açikcasi en son konuşmadan sonra konusacagimizi dusunmuyordum. Yani yazmazsin diye dusunuyordum
[8/1 00:18] ✨: Kafamı karistiriyorsun yazma diyiyorum yaziyorsun. 😌
[8/1 00:24] Erdem: Ya bir şey yok seni seviyorum gerçekten iyi birisin kafanı karıştıracak bir şey yok düşman değiliz sonuçta lütfen ya
[8/1 00:24] Erdem: 😊
[8/1 00:30] ✨: Peki öyle olsun. 😌 Zaten bende biraz vicdan yapmiştim ağırmi konustum acaba diye tatlıya bağlanmış oldu konu. Senin yarın işin var sanırım. Uyuyacaksan tutmiyim seni bende biraz yoruldum uzerimi degisir yatarim. 😌
Bak buda birkac gun oncenin konusmasi
Ya sen nasıl bir kızsın öyle. Hemen yelkenleri indiriyorsun. Seni seviyorum iyi birisin düşman değiliz.. Hemen bu kelimelere tav olmuşsun.. Erdem seni çantada keklik görüyor. şu an daha iyi anladım
maalesef ama artik indirmem dun yazmadi bende bitti
Naber nasılsın? Neler yaptın bakalım? Bitirdin mi?
Yazmadi bende yazmadım
Yazma. 3 gün bekle. Yazmazsa direkt sil.
O zaten yazicak biliyorum ama 3 gun ama 5 gun 1 hafta yazicak nasilsin diye
Sildim bile yazigimda sessiz kalicam bitti artik bende
Peki o zaman senin cevabın ne olacak.
Eğer dediğin gibi 1 hafta sonra yazdığında yelkenleri suya indirme sakın
Bugun yazdı durumuma yanit verdi boyle yapiyor işte yani diyalogu kesmiyor benimle hemde yazma dememe ragmen en on bunlar konusuldu artik yazmaz bende yazmam diye dusunmustum yaziyor adalardamiydin yazmis evet dedim guzelmis yazdi goruldu bile atmadim
Canı sıkılınca daha doğrusu boşluğa düşünce aklına sen gelmişsin anlaşılan. Devam ettirdi mi? Güzelmiş dedikten sonra mesela.. Bana niye demedin beraber gideydik, kimle gittin, tek mi gittin, nasıl geçti vs diye sormadı mı?
Guzelmis dedi yazmadim bir sey goruldu bile atmadim
Durum paylasiyorum onlara bakiyor
Anladım da ben olsam ısrar ederdim işte. O yazmamış. Ya boşluğa düşünce yazıyor ya da senin ona bağlı olduğunu bildiği için seni çantada keklik gibi görüyor
Bunu hep yapiyor. Yani aramiza mesafe giesin istemiyor.
WhatsApp durum mu?
Evet
İnstagramdan takipleşiyor musunuz
Hayir takipten cikip cikarmistim onceden sonrada takip etmedim
Takip ediyorduk ama birbirimizi ben cikardim
Cok onceden ofkeyle cikarmistim
Bu cocugun amaci ne ya beni tatli buluyor guzwl buluyor begeniyor ama evlilikten korkuyor sanirim o yuzden yanasmiyor ama cinsel olarakta bana bir yaklasimini gormedim o zaman amaci ne
İnstagramdan takipleşmiyorsunuz, buluşup bişeler yapmıyorsunuz, aklına gelince senin durumuna bakıp mesaj atıyor.. Sen bunu bırak komple sil. Bu çocuk seni sevmiyor.
Özelden mesaj atabilir misin bana?
Bir kadın size bunu dese eski flortunuz ve begendiginiz bir kadın guzelde buluyorsunuz size yazıp ben hayatimda kimseyi istemiyorum seni istiyorum dese ne dusunursunuz
Bunu bana dese kudururum🤣🤦
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Erdem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Erdem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Erdem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Erdem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Erdem: 😊
[12/1 18:33] Erdem: Bı dakika
[12/1 18:33] Erdem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Erdem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Erdem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Erdem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
[12/1 18:40] Erdem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Erdem: Ben mi gizem biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Erdem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Erdem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Erdem: Anladım gizem ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem artik.
Sonra beni aradi gece konusuruz dedi ben bunlari yazmadan oncede yazip duruyordu yazma diyiyordum ona ragmen neden yazip duruyordu
Bana ozl atar mısın
beğensem isterim beğenmesem istemem
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Erdem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Erdem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Erdem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Erdem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Erdem: 😊
[12/1 18:33] Erdem: Bı dakika
[12/1 18:33] Erdem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Erdem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Erdem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Erdem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
[12/1 18:40] Erdem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Erdem: Ben mi gizem biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Erdem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Erdem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Erdem: Anladım gizem ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem artik.
Sonra beni aradi gece konusuruz dedi ben bunlari yazmadan oncede yazip duruyordu yazma diyiyordum ona ragmen neden yazip duruyordu
erdem salağ
:D
Gizem abla gel sen vazgeç bu erdemden :(
😂😂😂😂 neden
boş ver abla yaa sana başka çocuk mu yok bu dünyada :(