AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Bunu gerçekten yapanlar var ama yanlış bişey tabiki. Başka bir kalbi üzmeden de unutamıyorsun bu da bir gerçek. O yüzden olaya bence böyle yaklaşma nasıl içinden geliyorsa öyle davran.
Bunlar insan zihnini kütüphane rafı sanıyor galiba.
Bence evet hayatını yaşa gelene hoş geldin gidene elveda de
Takılmak başka sevmek başka takılınca rahatlarsın.
Dogwru değil asla. Hâlâ eskisi aklindanizda ise başkasıyla olmayın. Olan diğerine oluyor yazık.
Kimsenin onuru ile oynayacak kadar karaktersiz degilim
Yarabandı olması mutsuz eder insanı bide bunun karması var tabii
Doğru değil. Kimse yara bandı olmak istemez.
Bence başkasının duygularını kullanma yara bandın olarak bu çok yanlış bir şey
kanka o senin midesizligin miden kaldiriyorsa takil
Kesinlikle doğru değil asla o yanlışı yapma otur acını çeker kendine saygını kaybedersin yoksa
Kendine yapılmasını istemeyeceğin şeyi bir başkasına yapma.
karşındaki de takılmayı kabul edecekse tabii olabilir. kafan dağılabilir evet
:( bence değil bir süre yanlız takılsan daha iyi değil mi.
Bu durum kesinlikle doğru değil, bu sefer hayatına aldığın insanı kullanmış olursun.
Unutmak için egerki ayrılmışsanız tamamen olabilir,,
En güzeli gitmek takilmak kimse kimsenin umurunda değil sanırım kafama göre yaşa yoksa denemiş karşındaki insan başkalarıyla yaşıyor oluyor iyi dart sonra ihanete uğrama.
Herkes abartsa da iyi geliyor sonuçta iyi insan yok bize de denk gelmez. Kullan geç.
Unutmak için takılmak yanlış. Şahsen ben ne olursa olsun unutamam unutmak istemediğimi.
Bence yanlış karaktere ters olur o insanlarida üzer
karşınızdaki kişi figüran değil sonuçta unutmak için takıldığınız kişilerin de bir hayatı var gereksiz bence
Ben pek doğru bulmuyorum. Takıldığın insan senin sevgilin değilde eski sevgilini unutmak için kullandığın vasıta gibi.
Bu şekilde daha çok hatırlarsın.
Biliyorum ama en azından acı çekmeden hatırlarım ehehe
Bu seferde unutmak için takıldıklarına tutulup onları unutmak için başkalarıyla takılma 😂
Paradoks sevdim 😆
😎😎
Yanlış. Yeni birilerine harcayacaklar eforu eski sevgiline harcarsanız sorunları belki çözebilirsiniz. Ayrıca bu diğer. insanlara haksızlık olur
Harcadım olmadı. Bana haksızlık olmadı mı
Takıldığın kişinin veya eski sevgilinin kalbini kırmicak sekildeyse sıkıntı yok
Yanlış bir yol. Unutmak için başka yöntemler dene. Kendine vakit ayırmak gibi. Kendini geliştirmek gibi.
Bence kimseyi yarabandı olarak kullanma zamanla geçiyor kendine biraz zaman ver kendini dinlenmeye al
Bence yapma öyle bir şey karşındakinin de sana duyguları senin eski sevgiline olan kadar olabilir bence hiç gerek yok ama iyi birisi bulursan zamanla ona bağlanırsan çok iyi olur senin için
Zaten öyle yapanların sonu pişmanlık tamamı ile unutmadan yeni bir ilişkiye başlamak doğru değil
Çok yanlış yapıyorsun. Aynı şey sana yapılsa nasıl hissederdin? Mesala bana yapılsa çok üzülürdüm. Bide öyle bir karakterler varki bunu asla unutamaz. İçinden atamaz. Karşındakine çok ayıp ediyorsun.
Bence unutmalısınız eski sevgilinizi. Çünkü bu çok acı verici bir durum da olsa mazi deyip geçmelisiniz. Ama eski sevgiliniz tekse eski sevgilinize bir şans daha verebilirsiniz.
Hayır ilk önce onu unutman lazım iyice aradan 3 ay falan geçmeli sonra kendini iyileştirmen lazım ondan sonra ilişki yapman lazım başkalarını kullanmak hoş degil zararlı çıkarsın
Duruma göre değişir bence bir çok erken var takıldığı kişiye umut vermemeli eski sevgili ile ne yaşanmış takılmadan kasıt ne vs vs
Umut olmucak sadece eğlence üzerine bir oyun oynamak istiyorum.
Yani bence doğru değil kendin istediğin için takılıyorsun bence eski sevgiliyi bahane etme 😂
Bu karşı taraf için iyi bişey değil eğer öyrenirse kırıla bilir. Ama hakikaten Birine şans vermek istiyosan o ayrı işe yarıyor tabii ki🤗
Değil sonra takildigin kisiye asik olursun sonra o seni terk eder yine onu unutmak icin baskasiyla takilirsin bu dongu devam eder
Kesinlikle böyle bir şey yapma her şey daha kötüye gider ilk önce eski sevgilimin unutmam gerek sonrasında sıfırdan bir ilişkiye başlamak daha iyi hem böylece kendinide daha iyi hissedersin ama yapmazsan her şey üst üste gelir seni zora sokar
Civi civiyi söker diyor atalar ama bence yanlış söz, Arkadaşında yaptığı yanlış, kazanmak için çalişmak gerekir tek kelime
İstesede unutamaz bence eğer önce ki ilişkisi ciddiye ve uzun sürdüyse kiminle beraber olursa olsun yerini dolduramaz
Unutmak nedir? Neden unutmak istersin? Bence akışta kalmasın. Ayrılık yaşandıysada layıkıyla yasını tutar sonra hayatın akışında akarsın 😉
Kendine ve karşındaki insana yapabileceğin en büyük yanlışlardan bir tanesi, çivi çiviyi sökmez, yanlış yanlışla düzelmez
Çivi çiviyi söker mantığı ile yola çıkmak yerine hayatına giren kişileri seçerken dikkat etmek daha mantıklı geliyor
İlla sevgiki bulmaya gerek yok. Hayatına devam et. Arkadaşlarınla takıl. Sevgili peşinde koşmanı tavsiye etmem. Zaten boş anlamsız ilişki olur..
bi ben yapamiyorum şunu
İstediğini yap
Kimse kimsenin yarabandi olmak zorunda değil herkesi empatiye davet ediyorum
Keyfine göre takılabilirsin bazen bende öyle yapıyorum 😉
Elbette değil... Ama değişken bence ben yapmam ama başkası yapar işe de yarar bılemeyız...
Valla ben o şekilde yaptım çok pişmanım keşke yapmasaydım bence sizde yapmayın
Bence yanlış onu unutayım derken bir bakmışsın ikisini de unutmaya çalışıyorsun
Yanlış yara bandı olarak kullanırsan yara bandı olursun hiç doğru değil
Bence gereksiz ben kimseyi kıskandırmak için zahmete girmem
Mantıksız... Takıldık diyelim ne olacak beyninden cikacakmi
Kandırın hem kendinizi hem karşınızdakini...
Selametle.
birini unutmak icin kendine yogunlasmak yerine zihnini daha cok yormak kendine dusuncesizlik
Başkasına yara bandı muamelesi yapıyorsun sence doğru mu?
İnsanlar sizinle ciddi düşünürken sizin bu yaptığınız kalp kırmaktan başka hicbirşey değil.
bende aynısını yaptım adamın ilk aşkı oldum şimdi ne yapıcam bilmiyorum
İşe yarar ama gitikçe karakterini kaybedcen
Göze aldığım bir risk
Okey gözüne kestirdiğin birini kendine aşık et duygularınız karşılıklı olsun hemen unutursun ama gözüne kestirdiğin kişiden istediğin gibi davranışlar veya ilgiyi görmezsen uğraşma ve Bırak hatta hayatından çıkar başkasına geç taki en iyisini bulana dek.
Bu kullanmak oluyor. Benim bahsettiğim tek gecelik ilişkiler.
Onda duygu yok o yüzden unutamazsın.
Artık duygusuz olmak istiyorum.
Onu bende istiyorum ama mümkün değil. Uyurken bile Duygu besleyen canlılarız biz
Kimseyi kırmadan takıl
Bencede.