işe başlamadım şu an işsizim. sırf sıkıntımı biliyor diye cebindeki parayı bana göndermiş not yazarak.
bu kızı acil mutlu etmem lazım lütfen güzel öneriler verin.. BAZEN İYİ Kİ SEVMİŞİM DİYORUM BE

işe başlamadım şu an işsizim. sırf sıkıntımı biliyor diye cebindeki parayı bana göndermiş not yazarak.
bu kızı acil mutlu etmem lazım lütfen güzel öneriler verin.. BAZEN İYİ Kİ SEVMİŞİM DİYORUM BE

Evlenme teklif ett :)) bulmuşsun böylesini kaçırmasana.
Bir çiçek olabilir hediye minik bir jest, notta olabilir.
Aslında samimi sevgiyi seviyoruz biz, duygularını güzel bir şekilde ifade ederek de mutlu edebilirsin. Sıcacık bir sarılma, sevgi dolu bir öpücük ☺️
Bazen sadece konuşmallar da mutlu ediyor bi gün birden git yanına içinden ne geciyorsa söyle ama civitmadan mutlu olur çünkü bazen vakti geldiğinde söylenen sözler yeterli olmuyor bilinmeden beklenmeden sözler insanı tatmin ediyor git birden kapısını cal ve ona sahip olduğu için ne kadar şanlı olduğunu söyle
Aynısını bende sevgilime yapmıştım kızdığı halde hesabına para atıyordum oda işsizdi 😊sağolsun bugüne dek elimi cebime attırmamıştır e böyle günlerde destek olmakta benim görevim.
ne yapacağına gelinceee :)) evlenme teklifi et yengemize 🤩
Sev deli gibi sev. Parayı da Çar cur etme. Çiçek falan. Acil is bul. Kızı yemeğe çıkar. Deki kutlama yemeği. Kredi çek kiza yüzük tak. Adam ol kız mutlu olur. Üzme sakın. Asla tartışma. Böyle insanlara değer ver her zaman
Cevap
22Cevap
Ona karşı insan ol o mutlu olur zaten
Kimisi bu kızı kaçırma demiş de olması gereken bu zaten 😂 Ben flörtüme bile sevgili olmadığım halde para gönderiyorum. O kişiye değer veriyorum ve bak sana para gönderdim diye kafasına kakmıyorum. Olması gereken budur ben zor durumda kalınca oda bana göndermelidir tabi
Başkalarının aşk hayatında ne kadar şanslı olduğunu görünce benim eski sevgilimle yaşadığım aşk hayatını düşünmüşümdür.
Yaa kıyamamm siz hiç ayrılmayın aşk bu demek birbirinin yanında olmak yeri gelince onun olmaz senin olur sen yardımcı olursun böyle şeylere alışmak en iyisi 🙂🥊
Kral senden çok az kaldı sevgilindende kıymetini bil kardeşim, paran olduğunda güzel bir çiçek veya hediye alırsın sevgini gösterirsin
Bence çok tatlı bir hareket. Onun değerini bilerek, sevdiğini göstererek ve dile getirerek mutlu edersin. O da seni zaten seviyor..
Başkalarının önerisi boş içinden geleni yapmalisin taklitçi olma oda parayı başkasından alıp sana gondermemis
Zaten maddi sıkıntıdasin diye sana göndermiş. O parayla hediye almanı beklemez yani. Gerçekten sevdiğini ona hissettir. Yeter.
İş bulunca direkt bir pırlanta al bütçene uygun olanından. Evlenme teklifi et :)) Bu kızla bu hayat yaşanır çünkü 😊😍
Onun sevgisine layık olsan Yeter başka bir şey e gerek yok yani
Helal olsun ya. Bide senin gibi değer bilen merhametli birine denk gelmiş çok şükür
Kızdan uzak durarak onu mutlu et. Hiçbir erkek böyle olmamalı
Gördüğün değere karşılık, aynı değeri ona manevi olarak iade ederek.
Konu paranın miktarı değil, düşüncesi...
Böyle sevene denk geliriz umarım
Bunlara karnımız tok olmalı ama biz doymayı bilmiyoruz
Siz dua edin borca girdim. Yoksa para'lamıştım ikinizi de :)
Parasının iki katını gönderirseniz epey bi mutlu olucaktır, diye düşünmekteyim.
Helal olsun böyle sevene denk gelemedik bi. Mutluluklar üstad
İlla bir şey yapmana gerk yok. Sevildiğini her daim hissettir ona dünyalara bedel olur.
O kızı öp başına koy bu devirde zor.
Bizimki de onu istiyorum bunu istiyorum desin almıyorum o ayrı para yok çünkü de insan istemez aw olsa zaten kendim alırdım
Benim sevdiceğim de böyleydi. Keşke şu an yanımda olsaydı. Hatalar yaparak kaybettim onu. Hocam ne yaparsınız mutlu etmek için bilmem ama değerini bilin ve hep mutlu olun.
Bizde aynısını yaptık da işte bazen de değmiyor ablası napıcan
Çok düşünceli biriymiş sevgilin. Böyle bir insanı mutlu etmek için iplikle yapılmış bir bileklikde yeter. Tabii ki istersen çiçek ala bilirsin ve ya daha romantik bir şey nasıl istersen
Onun parasıyla ona hediye alma sakın çok saçma olur
yazık lan erkekler artık nelerle mutlu oluyorlar. insanlığın içine ettiler.
biz kadınlara her gün yediriyoruz ne var yani bir gün de o bize para verdiyse
Ya ne güzel inşallah ikinizde güzel iş sahibi olursunuz
Agaaa be aşka bakkk😅
Hemen evlen knk oyle hatun bulunmas 😅
On ilgi göster yeter ona
Evlenme teklifinde bulun.
sen utanmadın mı kızdan para almaya
Bunu bende yapmıştım umarım kıymeti bilinir
Helal beee kanka bırakma onu.
İlk maaş da onu yemeğe çıkar
Dürüstçe sev, aldatma üzme yeter bence.
Yaa çooooook şirinnnnnnn
Bende böyle yaptım da değerim pek bilinmedi.
Yazık ya, bunun altında kalmaman gerekir
Daha sonra geri ödersen mutlu olur
300 liradan ne olur.
Dimi yani altına araba çekmesi lazım
Vayy bee insan kıyamaz
Parasını geri göndererek
Aman ne büyük pra yollamış
Helaalll
Gözyaşım pıt
Tüm parası 300? Mağara da mı yaşıyonuz mk
İşe başla mutlu olur
Karşılığını ver
Bu kızı üzme ve prenses gibi hissettir her zaman
hayatta yapmiicam birsey.
Evlen
Lannn Be İşte Bu
300 tl bi gün yetmez
Evlen
aldatmayarak😀
ayırdın dimi 😂
yoo mk nerden çıkardın herkesi kendi gibi sanma 😂yazdıktan sonra farkettim onu
iyi de konuyla alakası yok o yüzden
Helal kıza
Evlen
Al evlen aga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?