36 yaşında biri ile 22 yaşında kız ilişkisi mantıklı mı sizce?

hocamız senin yaşında sevgilim oldu benim dedi bi kıza adam 36 yaşında ama genç duruyo ve baya yakışıklı, ama neden o kadar genç bi kızla sevgili oluyo bu beni biraz tedirgin etti kaç kişiyiz kızlar hep o yaşlarda

36 yaşında biri ile 22 yaşında kız ilişkisi mantıklı mı sizce?
Cevapla