Kızın birini yalvarttım gece kaçamak yapmak için, iyi yaptım mı?

Beyler intikamınızı aldım 😃. Hep bizler mi yalvaracağız. Birazda onlar yalvarsın. Sinirinden ağlıyordur şimdi 😃. Kendime yeni hobi edindim.

Kızın birini yalvarttım gece kaçamak yapmak için, iyi yaptım mı?
Cevapla