Haftada 1 günü kendime ayırıyorum diye eşimle tartışıyoruz. Bu çok mu?

1 çocuk babasıyım eşimle anlaşamıyorum sürekli bi tartışma bir problem çıkıyor eşim sürekli hatayı bende buluyor biyere gidiceğim zaman eşime soruyorum git diyor eve geldiğim zamandada sıratı 5 karış oluyor arkadaşlarınla iyi etlendinmi onlar bekar onlaramı özeniyorsun yani kötü konuşmak istemiyorum ona karşı kırılsın etsin istemiyorum çocuğumun annesi sonuçta ama gerçekten çok bunaltmaya başladı beni eşimide seviyorum ama huyu çok pis yani böyle bi örnek dünyada yoktur annesinde öyle ablasıda öyle yani bilmiyorum ya çocuğuma çok üzülüyorum biz kavga edince çok duygulanıyorum napıcamı bilemediğim için aklıma burası geldi buraya yazmaya karar verdim sosyal medya kullanmıyorum kendi arkadaşlarımada anlatamazdım aile içini bilmemeleri gerekiyor burada beni kimse tanımadığı için yazdım ne yapıcam bir yardımcı olurmuşsunuz ya bu kadınların istedikleri yapınca mutlu kendime vakit ayırıncamı kötü oluyorum haftada 1 gün o da işten 7.30 da geliyorum 11-12 e kadar yani bu erkeklere çokmu bunu anlamak istiyorum bi yardımcı olur musunuz

Haftada 1 günü kendime ayırıyorum diye eşimle tartışıyoruz. Bu çok mu?
Cevapla