Eşimle boş günlerimizde farklı bir şey yapmıyoruz?

Yogun çalışıyoruz zaten yorgunum diyor, ben de çalışıyorum ama boş günlerde evde oturup temizlik yapmaktan sıkıldım. Yarın da boşuz mesela babasını doktora götürücekmişiz 😊 Sıkıldım monotonluktan. Zaten çalışıyorum 2 gün boşum var farklı bir aktivite yok bi şey yok. Çok monotonlaştık daha 1 seneden. Haksız mıyım

Eşimle boş günlerimizde farklı bir şey yapmıyoruz?
Cevapla