Ulan ankaranın soğuğunda kapıda kaldık iyi mi?
Kardeşim ben biraz hoyrat dikkatsiz bir insanım aradığınız zaman ulaşılmam aramaları görmem telefona bakmam bakarsamda açmam evet. Evet eve de bazenleri geç geliyorum.
Ama dışarda yatmıyorum be geliyorum kodumun evine ya. Benim evim benim yuvam. Sağda solda sürtsemde geliyorum.
NEden ALINMIYORUM ŞU EVE YA
BU BENİMDE EVİM BENİMDE. DIŞARDA YATMIYORUM SAĞDA SOLDA KALMIYORUm. EVİM BİLİP YUVAM BİLİP GELİYORUM HİÇ Mİ İNSAFI YOK BU KADININ YAZIK YA
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Elinde çiçek çikolatayla git o da kırılgan anlasilan
Bu saatte nerden bulayım ya benim çiceğim içerde o da almıyo beni içeri
Yürütmeyen sensin anlaşılan
Kötü insan sorunlar olur sorunlarr kapıda bırakmak ne? tartışcaksakda evde tartışırız ne bu çocuk gibi hareketler
Senin yaptığın çok olgunca ayn kıçııın donsunn
Ulan zaten canım burnumda ne istiyon benden. SANKİ ALDATTIM SANKİ PAVYONA GİTTİM BÖYLE TEPKİ Mİ OLUR KAPIDA BIRAKMAK NE. BU EV BENİMDE EVİM
Neden geç gidiyorsun
Arkadaşlarla oturuyoduk sohbete daldım geç olmuş
Her gece böylesin demek ki ayıp yaptığın bir olur iki olur eşin seni evde bekliyor yaptığın şeye bak düşüncesizsin
Her gece değil ayda 3 5 kez max6 dır 7 olmaz. Hem ben bu gün böyle olmadım flörtkende böyleydik. Şimdi beni değiştirmeye çalışıyo sanki annem. Hadi gene tartışırı bunları. BENİ EVİME ALMAMAK NE DEMEK YA? GİDEYİM BAŞKA EV YAPAYIM KENDİME O ZAMAN
Ben olsam evden giderdim başına çalsın evini die
Ya betonları ben napayım. Ev derken sonuçta karım o benim. Benim anam babam yok. Benim bi tek onum var bir ailem var. Ben ne kadar özgür ruhlu orada burada gezen bir adamda olsam. Bu aile hissini çok sevdim saat kaç olursa olsun. Asla karımı arayıp da burada kalayım şurda kalayım diye izin almam. ÇÜNKÜ HER ZAMAN EVİME DÖNERİM. ben bu hisse bayılıyorum bir yere ait olmaya. Ama onun şu yaptığına bak. Yazıklar olsun.
Sorun orada uyuman değil geç saatte evde eşini tek bırakman aynısını eşin yapsa arkadaşlarıyla dışarda falan olsa geç saatte evde sen napardın
Taaam knk ya soru troldü tutmadı da zaten. Ama sen kötü bi insansın adam kapıda kalmış gecenin bi yarısı hiç insafın acıman yok VİCDANSIZ.
Anahtar paspasın altında kimse yok içerde gir
Sayacın üstüne koy paspası çözdüler artık
Evîn sahibi evin yolunu bulamazken başkasından anahtarı bulmasını bekleme
Hareketlere bak olum sizin gibi karıları aldatmak şart
Ayn kanks
Neresindesin Ankara 'nın gel misafirim ol
Pursaklardayım her yere uzak burası gelene kadar şu kapıda yatarım bi şekilde
Ne halt yedin
Ya biraz aramış açmamışım görmemişim bide geç geldim ama fark eder mi ya biz karı kocayız öyle kapıda bırakmak almamak olur mu ya