Karım beni eve almıyor bu soğukta böyle evlilik yürür mü?

Ulan ankaranın soğuğunda kapıda kaldık iyi mi?

Kardeşim ben biraz hoyrat dikkatsiz bir insanım aradığınız zaman ulaşılmam aramaları görmem telefona bakmam bakarsamda açmam evet. Evet eve de bazenleri geç geliyorum.

Ama dışarda yatmıyorum be geliyorum kodumun evine ya. Benim evim benim yuvam. Sağda solda sürtsemde geliyorum.

NEden ALINMIYORUM ŞU EVE YA

BU BENİMDE EVİM BENİMDE. DIŞARDA YATMIYORUM SAĞDA SOLDA KALMIYORUm. EVİM BİLİP YUVAM BİLİP GELİYORUM HİÇ Mİ İNSAFI YOK BU KADININ YAZIK YA

Karım beni eve almıyor bu soğukta böyle evlilik yürür mü?
Cevapla