Eski sevgilimi unutmaya çalışıyorum ama hersey bana onu hatırlatıyor?

Eski sevgilim ile çok kısa bir ilişkimiz oldu ama ben onu çok seviyordum o ise açık konuşayım amacının farklı olduğunu hissettirdi ve ben uzak durdum bir kere bile seviyorum demedi Bende hep ona sevmiyorsan bırak diyordum ben bağlanmadan canım inandım ona birseyler hissetmesem konuşmam dedi ve ben inandım amacını hissettiğim zaman sevsemde uzak durmaya çalıştım ama her yerde karşıma çıkıyor ve hissediyorum onu saçma gelebilir ama onun varlığını hissettiğim yerden o çıkıyor duygularını iletişimimiz olmasa bile hissediyorum benim canımı acıtanda bu nasıl biri olduğunu biliyorum ama ne var bilmiyorum kopamıyorum sanki deniyorum onu unutmak için hatalar yaptım başka birini aldım hayatıma denedim unutmayı olmadı yapamadım 9ay başkası ile konuştum o konuştuğum çocukta onu sevdiğimi biliyordu bilmesine rağmen durdu yanımda onu üzmek istemedim ama en sonunda iki taraftanda kötü ben oldum sevdiğim adamla sevgili olduğum çocuk buluşup helaleşmişler iki taraftanda bitirdim önüme bakıyorum ama hislerim beni deli edecek hala o çocuk diyor ne yapacağımı bilemiyorum hayatıma kimseyi almama kararı aldım yaramı saracak birisini ararken yara açtım bu yüzden kimseyi üzmek istemiyorum artık unuturmuyum?
Eski sevgilimi unutmaya çalışıyorum ama hersey bana onu hatırlatıyor?
Cevapla