%20 Erkekler, %75 Alman Usulü, %5'inin kadınlar tarafından ödendiği belirlenmiş. Ben erkeklerin %20 olduğuna asla inanmıyorum onu da ekleyeyim. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Flört çiftlerin aylık maliyetinin en az 4 bin lira olduğu belirlendi. Sizce hesabı kim ödemeli?
Bence kimin ödediğinin bir önemi yok. O an kimde para varsa o öder ya da herkes kendi yiyip içtiğini öder. Sadece her buluşmada bir tarafın ödemesi doğru olmaz. İki taraf da elini cebine atmayı bilmeli
Bu konuyu detaylı anlatmamın vakti geldi 😂. Hiç kimse en haklı değil bu konuda. Kimisi erkek hep ödemesin der o onların doğrusudur kimse öyle değil diyemez. Ama şahsen ben öyle bir erkek tercih etmiyorum, hesabı her seferinde erkeğin ödemesi gerekiyor duygusal ilişki de, diğer türlü sadece arkadaş olabiliriz. Yani zaten güçlü erkekleri tercih ederim baskın karakterli ki çok baskın olmama rağmen. Onun dışında hediye alınır evlenilse evine bir şeyler alırsın zaten. Ama o hesap işi erkekte. Ha diyelim artık çok samimisin içini dışını biliyorsun adamın durumu kötüleşti o zaman kartımı veririm yine o ödemiş gibi görünsün 😂
Yiyici insanı tanımıyorsa zaten bir erkek ve sırf hesap ödüyor diye kendini enayi sanan biri IQ testi yaptırsın ya da kendi kafasındaki biriyle olsun ki rahat etsin. Kimse kimseye zorla hesap ödetmiyor arkadaşlarımla asla hesap kitap yapmayan da biriyim ve ne dediğimi de anlamadınız bence. Ve merak etme biz de sizin gibilerle bir yola değil aynı yöne bile gitmeyiz 😑
Valla en azından ilk buluşmanınkini mutlaka erkek ödemeli. Hatta ilk gidilecek yeri ve aktiviteyide erkek kendi bütçesine göre seçmeli bu yüzden. Davet edildiğim ilk buluşmada erkek atik davranıp ödemezse o orada bitmiştir benim için
Madem güç gazındalar bırakın ödesin kadınlar. Beraber yaşayanlar da elektrik, su, kira sözleşmesini kadının üzerine yaptırsın. Verin gazı kadınlar daha güçlü diye tamam. Müstehak.😎