Flört çiftlerin aylık maliyetinin en az 4 bin lira olduğu belirlendi. Sizce hesabı kim ödemeli?

%20 Erkekler, %75 Alman Usulü, %5'inin kadınlar tarafından ödendiği belirlenmiş. Ben erkeklerin %20 olduğuna asla inanmıyorum onu da ekleyeyim. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Flört çiftlerin aylık maliyetinin en az 4 bin lira olduğu belirlendi. Sizce hesabı kim ödemeli?
Flört çiftlerin aylık maliyetinin en az 4 bin lira olduğu belirlendi. Sizce hesabı kim ödemeli?
Cevapla