Bir ilişki en fazla ne kadar mal olabiliyorsunuz?

Ben 1 sene boyunca hiç görmediğim çocukla üni bir de sevgili oldum ama takipçi falan 20 trabzonlu ben nasıl oldum ya çocuk bana kendi resmini atmıyor bile telefon kırık bozuk ayağına kanmak istedim ve 1 sene sonra tam tanıştığımız Ağustos ayları takip ettiği kızlardan birine yazdım kız demesin mi ben şu an onunla konuşuyorum diye aradım ağladım sana hakkımı helal etmiyorum diyip kapattım hala ara ara telegramdan yazar ama böyle bir mallık işte bendeki ya da böyle bir şeye ihtiyacım vardı bilmiyorum
Bir ilişki en fazla ne kadar mal olabiliyorsunuz?
Cevapla