1-2 gün telefonlarına dönmesem soğur mu yoksa daha çok mu özler yardım eder misiniz?

4 senedir çıktığım bir sevgilim var. Askere gitmeden önce wp sinde çocukluk arkadaşıyla "balımlı, kuzumlu" mesajlarını yakaladım ve sabahlara kadar konuşmuşlar. Kıza sevgilisi olduğunu ama yinede konuşmalarında sakınca görmediğini söylemiş. Benle çıkarken ve beni sevdiğini söylerken o kızla da yazışmış. Neyse gördüm bu konuşmaları, haftalarca ağladı. Sadece konuştum hiç buluşmadım affet vs dedi. Bende 4 seneyi bir anda silemeyeceğim için süründürüp affettim. Çünkü o da beni çoğu kez affetti, en azından kıza sevgilisi olduğunu söylemiş diyip kendi içimde affettim onu. Bir de bana yaptığı ilk hatasıydı vicdan yaptım. Şimdi de askerde. şu an acemi birliğinde 5. günü falan. Her gün arıyıp yazıyor. Fakat orada değerimi daha çok anlamasını istiyorum. 1-2 gün aramalarına dönmesem sizce beni merak eder ve pişman olur mu yaptıklarından yine? Görüşleriniz için teşekkür ederim..

1-2 gün telefonlarına dönmesem soğur mu yoksa daha çok mu özler yardım eder misiniz?
Cevapla