Flörtümle çok iyiydik, onu sevdiğimi söyledikten sonra soğuk yapmaya başladı. Sizce neden böyle oldu?

Sevdiğim kıza onu sevdiğimi söyledikten sonra bayağı konuştuk sonrasında en son yazdığım mesaja cevap vermedi beni görmeze aldı görmezden geliyor yokmuşum gibi davranıyor gamsız kedersiz derdi olmayan bir insanım bazen diyorum ulan nerden çıktı karşıma dertsiz başıma dert aldım kendini beğenmiş egolu bir kızın bu hareketleri yapıcağını düşünüyorum ve kesin bol bol seçenekler vardır belkide benle aynı anda başkalarıylada görüştü deliricem

Flörtümle çok iyiydik, onu sevdiğimi söyledikten sonra soğuk yapmaya başladı. Sizce neden böyle oldu?
Cevapla