Flörtümle aramız çok iyiyken bir anda bir şey olduğunu söyledi ve o zamandan beri soğuk. Ne yapmalıyım?

1 haftadır konuşuyoruz. Her şeyimiz çok uyumlu, fotoğraf, video, ses.. Sohbet ediyoruz, bize zarar veren şeyleri konuşup bi nevi birbirimize destek oluyoruz. Daha doğrusu oluyorduk. Dün yine konuşuyoruz, bir anda kayboldu 2 saat sonra dönüş yaptı. Ben bir şeyler anlattım, bir anda farklı konuşmaya başladı ve iyi olmadığını söyledi, anlatmadı. Yalniz bıraktım, bugün yine yazdım ve kendimi kötü hissettiğimi vs söyledim. Boşvermemi söyledi. Sizce cidden kötü bir şey mi yaşadı yoksa bana bilerek mi böyle yapıyor? ( hiçbir sebep yok ayrıca o şeyi yaşamadan hemen önce de fotoğraf falan göndermişti.)
Flörtümle aramız çok iyiyken bir anda bir şey olduğunu söyledi ve o zamandan beri soğuk. Ne yapmalıyım?
Cevapla