Bir kızla buluştum kızın tipini beğenmedim telefon geldi bahanesi ile kaçtım her yerden engelledim kötü mu ettim?

Trol değilim cidden. Hiç umduğum gibi değildi. AVM de bukustuk ama kız hic resimlerdeki gibi değildi farklı geldi. Bı çay içtik arkadaşa mesaj attım ara beni diye aradı yalandan dedim bu telefon geldi kalktim gittim o gidiş kaçtım. Her yerden de engelledim

Bir kızla buluştum kızın tipini beğenmedim telefon geldi bahanesi ile kaçtım her yerden engelledim kötü mu ettim?
Cevapla