Arsa alıp mezar taşlarına isim bile yazdıran sevgiliniz hakkında ne düşünürsünüz?🤣🤣

Arsa alıp mezar taşlarına isim bile yazdıran sevgiliniz hakkında ne düşünürsünüz?🤣🤣

Bana almasına gerek yok var zaten aile mezarlığı. Kendisine alabilir. Eşim olsa hadi neyse de, sevgili niye böyle bir şey yapar ya. Keyifli günler..
Deli kovalamış 🤣🤣
Bir de ben kovalarım olur biter 😂
Orası kesin 🤣
Buna romantik gözüyle bakmam ben ya. Olmemi beklesin öldükten sonra napıyosa yapsın.. Bu kadar da romantik olmayıversin
Olmasın sistsr 🤣
Eigye bogulmusum :))
Teşekkürler 🤠
Cevap
3Cevap
Benim mezar yerim. belli boş yapmasın eşim bu konuda söz sahibi değil.
👍👍
Yok daha neler, romantiklik saymam ben bunu.
Evet işte ölümüne sevgi budur 🤣🤣
🤣🤣budur Barışım
Hoş karşılamam ya bu ölde gömeyim der gibi anlarm hemen ölmemi istyr diye üzülürüm
Yanlış anlaşılabilir evet
Ölümüne seviyordur ölümü bile benimle düşündüğüne göre 😂
Seninle sonsuzluğa yolculuk yapcaz aşkım 🤩
Mutluluk eşliğinde 🤣🤩😘
benimki mezar taşı değil ama mezar yerimi aldi hahaa bu da öl demek mi oluyor acaba 😂
Evet 🤣
Yatacağım yere kadar hazirladiysa neyi bekliyor sıksın kafama niye bu kadar beklemesindeki amaç.
👍👍
Sadece mezara kadar seviyor olduğunu düşünüyorum
👍👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar