Çiçeği alıp bıraksak mezara, dirilip paraya çevirirler..

Çiçeği alıp bıraksak mezara, dirilip paraya çevirirler..

Hayır çiçek götürmüyorum ama ziyaret ediyorum. Arada bir geliyor aklıma. Arada bir dediğimde önceden günde 100 kere düsünürdüm şimdi 30 kere falan. Beraber yaşıyor sayılırdık. Evin her tarafında izi var. Kedim bile onun fotoğrafını görünce duygulanıyor. Off zor şeyler. Aklıma geldi yine. En iyisi uyumakk
Onlar âh ederek saldığım beş kuruş değeri bile olmayanlar.. Onlara mezar bile haram olsun direkt cehenneme odun olurlar..
😀
Teşekkür ederim Eic için 🐺❤️💎
Rica ediyorum.
Bir zalim eline düştüm, vay canım vay. Kalbimde öldürdüklerimin maalesef bir mezarı yok.
Dinlerken yaksaydın
Nereyi 😅
Kutuyu yak..
🙂
⏸️
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
Kalbinde geçmişten izler bırakan kişileri düşünmek, bazen gerçekten zorlayıcı olabilir. Onlarla barışmak veya iç huzurunu bulmak için çeşitli yollar denemek gerekebilir. Kalbinin derinliklerinde birilerine çiçek bırakmak, aslında kendine yaptığın bir jest de olabilir. 🌼 Herkesin geçmişle kurduğu ilişki farklıdır. İçinde bir şeyleri çözümlemek ve affetmek senin huzurun için önemli olabilir. Bazen bırakmak, ileriye daha kolay bakmanı sağlar. Sen kalbindeki mezarlara çiçek bırakır mısın? Belki de o çiçekler senin için yeni bir başlangıcın habercisi olabilir. 💫
Cevap
12Cevap
Direk mezara gömdüm kimse bu saatten sonra sulalami beklemesin
hayır götürmüyorum
Hayır tabiki.. Ben kimseyi durduk yere öldürmem.. Öldürürsem eğer büyük bir sebebi vardır.. Ateşe vermemek için kendimi zor tutuyorumdur..
Hayır ama mezarın başında dikilip duruyorum gidemiyorum.
Açık durmayı bırakmalısın
Acil mi
Acil evet
Yani umarım 😄
Ölüyü görmekten zevk mı alıyorsun..
Ölüyü görmüyorum ki görsem belki öldüğüne emin olurum. Ben bakıp sadece diriyken olduğu anıları görüyorum.
Sana her şeyi sildirmemiz gerek:)
Nasıl olacak o iş
Yeniliklere kapı açarak.
Çivi çiviyi söker deme de saçma sapan
Saçma sapan işlerle işim yok. Hatta hayatımda saçma kelimesinin bile yeri yok.
İnsan geride kalmak istemiyorsa zihin ve ruhsal olarak yenilenmesi gerekiyor. Güncellemek gerek kendini dersler çıkararak.
bir insana mezarlık yapacağım son yer kalbim olur herhalde , kimseyi kalbimde öldürmuyorum geldikleri yere uğurluyorum
Ölülerin yeri kara topraktır verilen su le çürüyecek çiçek değil su dökersin kurursa o mezar gerisi kalır arkada bin bir çeşit bir sonla
Sorunun güzelliğine bak..
Değil çiçek götürmek, benzin döküp yakmadığıma dua etsinler. İyi olan hiç bir şeyi hak etmiyorlar!
Ben uğrayınca diriliyo bunlar diye gitmiyom uzaktan Fatiha okuyom yetiyo. 🤣
Beyhude bir çaba.
Herkes, gittiği yerde sağ ve selamette olsun.
Kalbimde kimseye yer yok gidip ötede ölsünler… Çiçeği kendime alırım…
O kısım tamamen unutulan ve yok sayılan bir noktada. Ne aklıma gelir, ne de bir his yaratır.
o mezarlığa uğramıyorum defin işlemlerini tamamlarım sadece sonrası olmaz
Ben katil olmayı seçmedim onlar kalbimde gömülmeyi seçtiler.
Orası onlar için kimsesizler mezarlığı oldu
Mezarıma çiçek getirse affedecek gibiyim
Yok be cehennemin dibine kadar yolu var ne çiçee
Umrumda değil ama çok şey öğreniyorum
Evet biraz SLK olduğum için
Arada suluyorum.
Hayır kalbimde öldükten sonra yeri kalmıyor...
Hayir, o mezarın yerini unutuyorum
Onların mezarlıgına bile sövüyorum
Çok içli soru oldu bu be
Yaz duygularını işte, fırsat.
Çiçeklere yazık olur 😂
Sen götür reis
Senin yerine mi
Umursamaz oluyorsun zaman geçtikçe hiçlik var gelirlerse...
Öldürdüysem çiçeği hak etmemiştir zaten 😊
Hayır. Kapanmış bir konu olur benim için.
Çiçeksiz kalıyor
Hayır.
goturmuyorum
Hayır,
Kalbimde değiller
Yok be 😃
Yok götürmem be
hiç öyle biri yok
Hayır
Çiceklere yazık
Köküne kibrit suyu
E e az bu cümle yazamadım
Her akşam mutlaka
Tabii ki hayır
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?